הילה ושות'

כתבות אחרונות

 

החינוכית לקבוצת משולם לוינשטיין: הסירו את הקמפיין

בפרסומת של חברת הבנייה נעשה שימוש במותג התוכנית "Here we are", והחינוכית טוענת כי הדבר נעשה ללא אישור ■ משולם לוינשטיין: הסדרנו את הנושא מול אקו"ם

לי-אור אברבך 03.02.2015
לבנת פורן / צילום: כפיר זיו
JWT | לפני כולם

לבנת פורן מעבירה את תקציב הפרסום ל-JWT

תקציב המרכז למימוש זכויות רפואיות עמד אשתקד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב המדיה יישאר בידי הילה ושות'

ענת ביין-לובוביץ 29.10.2014

הילה ושות' יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית הברזים חמת

בימים אלה מעלה המשרד קמפיין תחת הסיסמה "עולם המים של חמת"

שירות גלובס‏ 09.07.2009