יורו תל אביב

כתבות אחרונות

 

תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער

‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 29.03.2011

סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי

כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2011

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

בריקמן זכה בתקציב הפרסום של מכללת וינגייט

היקף התקציב, שטופל עד עתה בידי משרד הפרסום יורו תל-אביב, יעמוד על 3 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2010

יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט

התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

הפרסומאי דרור שטרנשוס הלך אתמול לעולמו

שותפו לשעבר, רפי צרפתי: "אני חייב לו את התקופה המקצועית והאישית הכי פורייה שהיתה לי בקריירה"

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2009

אייל ארד: "יותר קל לקבל תקציבי פרסום ציבוריים אם לא מחוברים לפוליטיקאים - אף אחד מהפוליטיקאים לא באמת עוזר"

יועץ התקשורת, מבעלי משרד הפרסום יורו ת"א, אמר את הדברים בראיון בלעדי למגזין "פירמה" של "גלובס" ; לדבריו, מודל עמלות המדיה שעליו נשען עולם הפרסום הישראלי "פשט את הרגל"

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2009

רפי צרפתי: "באינטרנט עוד לא כל-כך ברור איך מודדים רייטינג, בהשוואה לטלוויזיה"

צרפתי, יו"ר משותף של קבוצת יורו ישראל, ברב-שיח על עתיד המדידה באינטרנט: "השאלה העיקרית היא האם צריכה להיות מדידה נפרדת בין האינטרנט לטלוויזיה, שכן אנחנו הולכים לעולם שבו הכלים הללו משתלבים"

נועה פרג 15.03.2009