יניב מלינרסקי

יניב מלרינסקי / צילום: איל יצהר
איש קריאייטיב ישראלי

כתבות אחרונות

 
מימין: שרון שלו לבצור, יניב מלינרסקי וסער נעים / צילום: ליאור נורדמן

משרד הפרסום שעושה בית ספר לגדולים: "לקוחות לא קונים שקפים אלא ביטחון"

בשנה החולפת רשם משרד הפרסום הצעיר מנצ' קפיצה של יותר מ־30% בפעילות וגייס שורה של תקציבים חדשים, שהזניקו אותו לעשירייה הראשונה של המשרדים בישראל • בראיון משותף ראשון מספרים שלושת השותפים, יניב מלינרסקי, סער נעים ושרון שלו־לבצור, מה מטריד אותם בשיטת המכרזים, מתי קרה שנפרדו מלקוח ביוזמתם, ולמה הם אמרו "לא" להצעות הרכישה שקיבלו

גלית חתן 23.02.2025
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

"בסוף יהיו רק קבוצות פרסום גדולות; נמות - או נתאחד"

הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2016
טעם טבע אלטמן | לפני כולם

מסתמן: תקציב אלטמן יטופל במשרד הפרסום מנצ'

היקף תקציב הקריאייטיב, הכולל את המותגים אלספה ומגה גלופלקס, צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2015

יניב מלינרסקי: "אנשי קריאייטיב הם כנראה אנשים פחדנים"

מלינרסקי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים, נותר המום כשהוא צופה היום בפרסומות ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הידרדרות הדרייב היצירתי במשרדי הפרסום, ועל ההחלטה לעזוב עמדת יועץ חיצוני נוחה לטובת פתיחת משרד קטן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2013