מחישוב שנעשה עבור גלובס ע"י רייזאפ עולים נתונים המצביעים על התייקרות הקניות של הישראלים בסופרמרקט בשנת המלחמה בכ־10% - הרבה מעבר לעליות המחירים שעליהן מדווחת הלמ"ס • במקביל, נתח הקניות שלנו על מזון מחוץ לבית ירד מעט בסל הוצאות המזון • למה זה עולה לנו, פרויקט מיוחד
קצב גיוס הלקוחות לא עמד בציפיות, וגם עלות גיוס לקוח הפכה להיות הרבה יותר גבוהה, ולכן החברה החליטה היום על פיטורי כמחצית מכוח-האדם • ברייזאפ מדגישים כי בקופתה יש מספיק כסף להמשיך להתנהל, וכי המהלך, שכולל גם שינויים אסטרטגיים, יאפשר להגיע לרווחיות
העלאת מחיריםטכנולוגיה: חברות הייטק ישראליותטכנולוגיה: סטארט-אפיםיוקר המחיהמזוןמחירי המזוןעובדי הייטקפיטוריםפינטקקניות