זיו פופלבסקי

מנכ"ל משותף בחברת הפרסום לצעירים "לעומק התודעה"

כתבות אחרונות

 
און גולדשטיין | לפני כולם

יהושע TBWA רוכש 33% ממניות "לעומק התודעה"

משרד הפרסום "לעומק התודעה" מראה גידול בהיקפי הפרסום שלו מאז הקמתו ■ זיו פופלבסקי, מבעלי המשרד: "צעד אסטרטגי חשוב לביסוס מעמדנו"

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2013
בנק אגוד | לפני כולם

לעומק התודעה יטפל זמנית בתקציב הפרסום של בנק אגוד

משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2012

"לעומק התודעה" פותחת חברת מדיה בהשקעה של מיליון שקל

החברה החדשה תפעל תחת השם "לוקיישן" ותנוהל בנפרד מהמשרד "לעומק התודעה" ■ תחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי-קפה, פאבים, מועדונים וחדרי כושר בפריסה ארצית

חגית ברונסקי 01.09.2010

"לעומק התודעה" רוכשת 75% מ-Invoke תמורת 3 מ' ש'

לדברי זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של "לעומק התודעה", "החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות ומגוון הפתרונות הניתן ללקוחותיה"

נועה פרג 27.08.2009

בעלי משרד הפרסום "לעומק התודעה": "בעוד שנתיים השווי האמיתי שלנו יהיה פי 50"

המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?

נועה פרג 22.06.2009
צרו איתנו קשר *5988