לעומק התודעה יטפל זמנית בתקציב הפרסום של בנק אגוד

משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל באופן זמני בתקציב הפרסום של בנק אגוד - כך נודע ל"גלובס". רכישת המדיה תישאר בידי מדיה קום.

התקציב הופקד במשרד הפרסום "לעומק התודעה" באופן זמני, זאת עד אשר יבחר הבנק משרד פרסום חדש, שיחליף את גלר-נסיס.

"לעומק התודעה" מטפלים בשנים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק. המשרד, שהחל את פעילותו כמשרד המתמחה באינטראקטיב, הרחיב את פעילותו בשנים האחרונות, וכיום הוא מטפל גם בפרסום "מסורתי".

כפי שנחשף ב"גלובס", באחרונה הוחלט בבנק אגוד על הפסקת ההתקשרות עם משרד הפרסום גלר-נסיס.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים. מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון.

גלר-נסיס קיבל את תקציב הפרסום של בנק אגוד ב-2003, לאחר שזה טופל במשרד הפרסום פלד-מזרחי. המשרד עמד מאחורי מהלך המיתוג מחדש שביצע בנק אגוד לפני כ-3 שנים, שנועד לבסס את מעמדו כאלטרנטיבה לבנקים הגדולים. במסגרת המהלך הושק הקונספט "חשבון הפוך".

יצוין כי לא רבים מבין משרדי הפרסום הגדולים יכולים לטפל בתקציב בנק אגוד בשל טיפול במותגים מנוגדי אינטרסים: מקאן מטפל בבנק לאומי, באומן-בר-ריבנאי מטפל בתקציב ישראכרט, גיתם BBDO ואדלר-חומסקי חולקים בבנק הפועלים, יהושע TBWA מטפל בדיסקונט, וראובני-פרידן מטפל במזרחי-טפחות.

זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף ב"לעומק התודעה", מסר: "אנחנו עובדים בשנתיים האחרונות עם בנק אגוד כספק הדיגיטל. אני שמח שהבנק החליט להשתמש ביכולות הנוספות של החברה בתחום האסטרטגיה והאוף-ליין ולשמש לו כמשרד הפרסום הזמני עד היציאה למכרז".