בנק אגוד מפסיק את ההתקשרות עם גלר-נסיס

היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

בנק אגוד מפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום גלר-נסיס - כך נודע ל"גלובס".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים. מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון.

גלר-נסיס קיבל את תקציב הפרסום של בנק אגוד ב-2003, לאחר שזה טופל במשרד הפרסום פלד-מזרחי. התקציב הועבר אליו לאחר מכרז סגור בו השתתפו ראובני-פרידן, גלר-נסיס ופלד-מזרחי.

ההערכות בשוק דיברו אז על החלפת משרד פרסום כתוצאה ממינויים פרסונליים בצמרת הבנק. תקופה קצרה קודם לכן התמנה לבנק איגוד מנכ"ל חדש: דב קוטלר, שהיה קודם לכן מנכ"ל חברת cal.

באותה עת החזיק גלר-נסיס בתקציב כרטיס האשראי דיינרס מקבוצת ויזה. לפני כשנתיים איבד גלר-נסיס את תקציב דיינרס - גם זה על רקע שינויים פרסונליים.

בגלר-נסיס עמד מאחורי המיתוג מחדש שביצע בנק אגוד לפני כ-3 שנים, שנועד לבסס את מעמדו כאלטרנטיבה לבנקים הגדולים. במסגרת המהלך הושק הקונספט "חשבון הפוך".

באמצע 2010 ביצע המשרד עבור הבנק מהלך שזכה להדים תקשורתיים, כשיצר עבורו קמפיין המבוסס על סרטון פופולרי שעלה ביוטיוב. בסרטון כיכב שיר ה"טרו-לו-לו" של הזמר אדוארד קיל, שבוצע בשנות ה-70'. בגלר-נסיס הפכו את שיר ה"טרו-לו-לו" לשיר הטרו-"לא-לא-לא", בו נראים הפקידים מסרבים להיענות לבקשות שונות של הלקוח, עד שהוא מגיע לסניף בנק אגוד ושומע את המילה "כן" במקום "לא".

הייתה זו פעם ראשונה בארץ שבה בחר משרד פרסום להשתמש בסרטון שזכה לפופולריות באינטרנט ולעשות לו גירסה רשמית והמגובה בקמפיין אוף-ליין.

לא נמסרה תגובה מבנק אגוד ומגלר-נסיס.