כריות הוספה למעקב

מותג דגני הבוקר הישראלי של יוניליוור

כתבות אחרונות

 
ב.מ.וו_I3 / צילום: יחצ

ב.מ.וו מבצעת ריקול ל-230 אלף כלי רכב בגלל סכנה של כריות אוויר קטלניות

יצרנית הרכב קוראת לרכבים שייתכן שהותקנו בהם כריות אוויר של טקאטה יהפנית, המהוות סכנה פוטנציאלית

שירות גלובס 04.02.2017
כריות תלמה וחומוס צבר / צילומים: יח"צ

אפקט הסלמונלה: צניחה חדה במכירות סלטי צבר וכריות תלמה

עפ"י נתונים שהגיעו ל"גלובס", מכירות סלטי צבר ירדו ב-30%, ומכירות "כריות" תלמה ירדו ב-35% ■ בשלב זה לא ידוע מתי קו הייצור של "כריות" יחזור לפעול ■ אסם: צבר חזרה לייצור מלא

אילנית חיות 27.09.2016
כריות נוגט של תלמה / צילום: אתר החברה

סופית: שוב סלמונלה בדגני הבוקר של תלמה - הפעם ב"כריות"

הסאגה של יוניליוור חוזרת על עצמה: "כריות נוגט" 750 גרם של תלמה, שיוצרה בתאריכים 18-20 בספטמבר 2016, זוהמו בסלמונלה

אילנית חיות 23.09.2016
כריות נוגט של תלמה / צילום: אתר החברה

סלמונלה במפעל יוניליוור? החברה: האריזות לא יצאו לשיווק

החשד נוגע למוצרי "כריות נוגט" של תלמה, שיוצרו בתאריכים 18.9.16 עד 20.9.16 ■ החברה מבהירה כי כל המוצרים שנמצאים על המדפים עברו בדיקות ובטוחים לצריכה

מיכל רז-חיימוביץ' 22.09.2016

"עם כל הכבוד לפרסום, הוא לא זה שמייצר פדופיליה או אונס"

שתי פרסומות שעלו באחרונה - לדואר ישראל ולמיני כריות - מעלות תהיות לגבי השימוש בקוד האתי שעליו חתומים רוב משרדי הפרסום ■ פרסומאים: "תמיד יהיו יפי-נפש עם סטנדרט כפול. מחמירים עם הפרסומאים יותר מאשר עם הריאליטי"

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2013

ריקי כהן בכותרות: הפרסומת של הוט - הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למיני כריות של תלמה, שזכתה לביקורת וירדה מהאוויר - במקום האחרון בדירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.06.2013

תוסר הפרסומת של "כריות" תלמה: הציגה ילד כאובייקט מיני

הרשות השנייה הורתה להסיר פרסומת של באומן-בר-ריבנאי בשל רמיזות מיניות כלפי ילדים ■ הילד בפרסומת אומר: "למה נשים מתות עליי? כי אני מפוצץ בקרם"

יוסי ניסן 03.06.2013
דגני בוקר | לפני כולם

2012: קורנפלקס תלמה נסק, דליפקאן ופיטנס צנחו

עפ"י נילסן, שוק דגני הבוקר הסתכם ב-2012 ב-743.9 מיליון שקל ■ מכירות פיטנס צנחו בשל המחיר הגבוה, ומכירות דליפקאן ירדו על רקע תלונות צרכנים ברשת

אילנית חיות 21.01.2013

בדיקת "גלובס" בשוק דגני הבוקר: המחיר עלה, המכירות ירדו

אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע

אילנית חיות 01.02.2012

מותגי דגני הבוקר הנמכרים ביותר בארץ: כריות וקורנפלקס תלמה

מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST

אילנית חיות 09.11.2009
צרו איתנו קשר *5988