ליכטנזון הוספה למעקב

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 

תקציב הפרסום של טחינה "הנסיך" עובר לגיתם BBDO

המהלך המרכזי של המותג בשנים האחרונות היה קמפיין בכיכובה של בר רפאלי ■ היקף הפרסום בכל 3 השנים האחרונות היה כ-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2013
יוסי ארועטי | לפני כולם

ארועטי-ברמן GPS ממזג לתוכו את פרסום ליכטנזון

שמו של משרד הפרסום הממוזג יישאר כפי שהוא, ומבנה הבעלות שלו לא ישתנה

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2011
צרו איתנו קשר *5988