תקציב הפרסום של טחינה "הנסיך" עובר לגיתם BBDO

המהלך המרכזי של המותג בשנים האחרונות היה קמפיין בכיכובה של בר רפאלי ■ היקף הפרסום בכל 3 השנים האחרונות היה כ-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של מותג הטחינה "הנסיך" עובר למשרד הפרסום גיתם BBDO. משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב היה פרסום ליכטנזון.

חברת טחינה "הנסיך" היא מפרסמת קטנה, אך יש להניח כי המותג מוכר בענף הפרסום בעיקר הודות לדבר אחד - קמפיין מתוקשר בכיכובה של בר רפאלי. הקמפיין עלה לאוויר ב-2011 והיה למהלך התקשורתי המשמעותי שעשתה החברה ב-3 השנים האחרונות. היקף הפרסום של החברה בכל 3 השנים האלה עמד על כ-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון.

בתשדיר נראתה רפאלי חולקת צימר יוקרתי בגליל עם בן זוג, אבל את הטחינה שומרת לעצמה. הסרטון לא חסך מהצופה צילומים של רפאלי בחולצה לבנה קצרצרה, לרבות רמיזות מיניות מעודנות. מקצועית הוא זכה ללא מעט ביקורת מהברנז'ה, אך בתודעה הציבורית הוא נחקק היטב.

עם זאת, השתתפותה של רפאלי בקמפיין הסתיימה בטונים צורמים, כשהיא תבעה מהחברה 25 אלף דולר, לאחר שלטענתה סוכם עמה על קמפיין שיימשך 3 שבועות ועוד שבוע נוסף לשידור סרט הפרסום וזכויות לשימוש בתמונותיה, אבל בפועל המשיכו לשדר את הפרסומות שוב ושוב גם לאחר מכן, למרות החוזה ותוך פגיעה בזכויות הקניין שלה.

מאז אותו סרטון מדובר מיעטה החברה לפרסם.

חברת "הנסיך" הוקמה לפני 25 שנה על-ידי אנשי העסקים עפיף ועיסא טנוס. המפעל, שעוסק בייצור ועיבוד טחינה, הוא הגדול מסוגו בעולם וממוקם בכפר עילבון בגליל. בנוסף לייצור ושיווק טחינה גולמית לסוגיה תחת המותג "הנסיך", מייצרת החברה גם מותגי טחינה למשווקים שונים בארץ ובעולם וכן טחינה לתעשיית החומוס. כ-40% מהייצור מיועדים לישראל, וכ-60% למדינות שונות בעולם.