מוצרי יופי בחדשות

סוכן חדשות
 
התאמה אישית מבוססת דאטה. לקוחה מתנסה במייק אפ "Lancome" "Teint Particulier", שהוכן על פי גוון עורה / צילום: יח"צ לוריאל
מערכות יחסים עם הצרכנים בעידן הדיגיטלי: כך תנהלו אותן נכון ותתרמו ליצירת ערך
צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה
  
 
סופר-פארם משקיעה 6 מיליון שקל באירוע "ביוטי סיטי"
האירוע ייערך בגני התערוכה בתל-אביב ויכלול תצוגות וביתנים של 50 מספקי הרשת בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי
  
 
קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים
מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
  
 
מה קרה במיתון הנוכחי ל"מדד הליפסטיק"? תשאלו את נשיא אסתי לאודר
סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"
  
 
עקב המיתון: משווקי מוצרי הצריכה והיופי בארה"ב קיצצו בהוצאות הפרסום ברבעון הרביעי
ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק ; קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום
  
 
צרו איתנו קשר *5988