שוק היוקרה ביפן היה היחיד בעולם שצמח בשנה שעברה, כשעסקים מקומיים - כמו חברות רכבות, אוטובוסים ושיט תענוגות - מפתחים עוד ועוד מיזמים שפונים לכיסם של האזרחים בעלי מיליון דולר בנכסים נזילים
מארק ניוסון, מהמעצבים הנודעים בעולם, אחראי לעיצוב שעון החול היקר בעולם שתוכנן ועוצב עבור חברת HODINKEE במהדורה מוגבלת המונה 100 יחידות בלבד ■ ומה מחירו? כל הפרטים בווידאו
הצצה לרכבת ה"שיקי-שימה" היוקרתית שנחנכה החודש ביפן: מדובר ברכבת אולטרה-יוקרתית המיועדת ל-34 נוסעים בלבד, אשר כוללת 10 קרונות עם 17 סוויטות בעלות שני מפלסים ■ כל הפרטים בווידאו
קולרים מ-TIFFANY&CO, כלובים מיוחדים במאות דולרים, מיטות מהודרות באלפי דולרים ואפילו מכשיר שיורה כדורי טניס באופן אוטומטי ■ הצצה לחייהם של כלבי האלפיון העליון
חקירה סמויה שניהלו המשטרה ורשות המסים ביססה את החשד בנוגע לעסק הזיופים לכאורה שניהל החשוד ■ בחיפוש בבית החשוד נתפסו עשרות פריטים הנחשדים כמזויפים
עם קוקפיט שמרחף מעל שני מגלשי סקי ענקיים, ה-SS18 של חברת Glider Yachts הבריטית נראית יותר כמו חייזר אמפיבי מאשר יאכטה ■ אבל מעבר לעיצוב יוצא הדופן, היאכטה החדישה הזו מספקת גם ביצועים מרשימים
חברת Z Tyre מדובאי ייצרה את הצמיגים היקרים ביותר בעולם אשר משובצים בעלה זהב 24 קראט ויהלומים שנבחרו בקפידה, ומכרה אותם לאחרונה תמורת סכום שערורייתי של 600 אלף דולר ■ צפו בסיפור
ג'ק מא, מייסד עליבאבא, הצליח כנראה להרגיז את מותגי היוקרה המערביים כאשר קרא להם "להשלים עם העובדה שדרך עשיית העסקים השתנתה ויצרה הזדמנויות חדשות למפעלים סיניים"
בצעד יוצא דופן מניחה יצרנית רכבי הפאר הגרמנית את רגלה בתעשיית היאכטות, ועושה זאת עם דגם מרהיב שמזכיר מכונית סלון מפוארת ■ קבלו הצצה לכלי החדש שמיועד לאלפיון העליון
המותג השווייצרי יימכר בישראל וייוצג ע"י חברת JB ■ החנות הראשונה תיפתח בכיכר המדינה בת"א
החנות, שנפתחה בהשקעה של 1.6 מיליון שקל, היא סנונית ראשונה של 10 חנויות המותג שצפויות להיפתח ב-3 השנים הקרובות בהשקעה של 17 מיליון שקל ■ רוני אירני: "המחירים שלנו זולים יותר מהחנות בלונדון ב-30%"
ההצצה ל-CF8 - סופר-יאכטה שנמתחת על פני 80 מטר ומתפקדת כוילת פאר על המים: החל מבריכה מרהיבה שהופכת בלילה לרחבת ריקודים, דרך סוויטות מפוארות ואפילו צוללת קטנה לשיוט באוקיינוס
מנכ"ל קבוצת קמעונאות מקוונת שמשווקת מוצרי אופנה יוקרתית: "הרוסים למדו שכאשר יש להם כסף, הדבר הכי בטוח לעשות איתו הוא להוציאו"
ההאטה בצמיחה והקמפיין הממשלתי נגד הענקת מתנות יקרות לעובדי ציבור שינו את טעמי הצרכנים הסינים, וחברות מותגי היוקרה צריכות לחשוב מחדש כיצד להתאים את עצמן לשוק המבוגר והמפוצל יותר
ה-"Vanity Fair" חושף כי בפייסבוק קיימת קבוצה של 250 עובדים, שהתעשרו בעקבות הפיכתה של החברה לציבורית ■ הקבוצה מכונה T.N.R 250 ומעוניינת ליהנות מהעושר שלה אך גם לשמור על מוחצנות
בוטיקי היוקרה במרכזי הקניות בהונג קונג שוממים מקונים ■ המשבר בשוק ההון והפיחות ביואן פוגעים בתיאבון הצרכן הסיני לקרטייה, ברברי וגוצ'י
בית בכפרדור ה-Zהרמסמגדלי הים התיכוןמותגיםמותרותקשישיםשעוניםתכשיטיםתרבות: 6 הערות