וויסקי באלפי שקלים, קוניאק של לואי ויטון וארמניאק לאספנים: סגירת המסעדות והברים הובילה לצריכה מוגברת של אלכוהול מיוחד, יוקרתי ומעניין - והיבואנים לא יודעים את נפשם מרוב ביקושים • "יש אנשים שלא נפגעו בקורונה, והם מחפשים לפנק את עצמם. אז הם שותים טוב יותר בבית"
ענקית מוצרי היוקרה תרכוש מחצית מחברת Armand de Brignac של ג'יי זי, לאחר שהקורונה פגעה במכירות היין המבעבע היוקרתי
יו"ר LVMH ברנאר ארנו מתמודד עם האתגר של שיקום טיפאני בתקופה קשה לתעשיית מוצרי היוקרה
בעוד הצרכים שמספקים מוצרי היוקרה הם איכות, סמל סטטוס ותדמית, הרי שהמוצרים הירוקים מספקים את הצורך בשמירה על הסביבה ובעתיד טוב יותר לעולם • האם באמת ניתן לחבר ביניהם בלי לפגוע בתדמית ובאיכות של מוצר היוקרה?
עם המגמה העולמית ההולכת וגוברת בשנים האחרונות של מלחמה בתעשיית הזיופים, לצד חקיקת חוקים האוסרים על הרס סחורות עודפות, ייתכן כי מותגי-העל ירגישו בטוחים יותר למכור את הסחורות הנחשקות כל-כך, במחירים מעט נגישים יותר בסוף עונה
השעונים של המותג ישווקו ברשת חנויות אימפרס ובאתר האונליין שלה וכן בחנויות שעונים נוספות, בטווח מחירים שינוע בין 560-880 שקל
כללי המשחק בתחום הנדל"ן, המגורים והצריכה השתנו לחלוטין. היוקרה המסורתית, זו שהתבססה על דירות, מוצרים ומותגים, פינתה את דרכה לדברים אחרים • דעה
הקאמבק של מסעדות ויינות היוקרה, הפסקת השימוש בקשיות פלסטיק, ושובה של טורקיה לתפריט • כך תיראה שנת 2020 מבחינה קולינרית
(עדכון) - חברת האופנה רוכשת את ענקית התכשיטים במחיר של 135 דולר למניה • שער הנעילה של מניית טיפאני עמד על 125.21 דולר ביום שישי האחרון
מאוטאי, מתוצרת חברת הליקרים בעלת השווי הגבוה בעולם, נחשב לסמל סטטוס, למרות שרבים מוצאים שהוא קשה לבליעה
הזינוק במכירות בשדות התעופה הוא תרופת הקסם של מותגי היוקרה המובילים לדעיכת הקניונים בארה"ב • שפתון ב-38 דולר ובקבוק ויסקי ב-400 דולר - נוסעים בנמלי תעופה בעולם מוכנים להוציא סכומי-עתק ב"שעת הזהב" בין הבידוק הביטחוני לעלייה במטוס
זה היה רק עניין של זמן, אבל המהפך התדמיתי של הקנאביס הושלם • הראיה: שוק מוצרי היוקרה אימץ אותו אל חיקו, וכלי עישון ב–950 דולר הם רק ההתחלה
גוצ'י, פראדה ועוד שורה ארוכה של מותגי יוקרה אחרים משקיעים במפעלים ובאנשים של עיירה קטנה בפרברי פירנצה, ככל שהביקוש העולמי למוצרי עור משובחים עולה
חוות הדגים בסין מייצרות כמויות גדולות של ביצי דגים בעלות נמוכה, שמאפשרת להן למכור את הביצים במחירים נמוכים יותר לעומת ספקיות במדינות אחרות
יצרנית תכשיטי היוקרה אכזבה את המשקיעים כשרשמה עלייה נמוכה מהצפוי במכירות מחנויות זהות • מאשימה את התיירות הסינית והחשש ממלחמת הסחר בנתון המכירות החלש • הרווח הנקי ירד ל-94.9 מיליון דולר, או 77 סנט למניה, לעומת 100.2 מיליון דולר, או 80 סנט למניה בתקופה המקבילה אשתקד
המחירים נופלים, החום מזנק, הטכנולוגיה משתפרת, ומעמד הביניים מחפש פינוקים חדשים, והנה נולד לו טרנד ישראלי: בריכה פרטית בבית • איך מתחילים, כמה זה עולה, ומהן הסכנות?
LVMHאופנהברנאר ארנוגוצ'יהרמסייןלואי ויטוןמותגים יוקרתייםצרפתשעוני יוקרה