סם בול

שותף ומנהל הקריאייטיב של סוכנות הפרסום הדיגיטלית Lean Mean Fighting Machine

כתבות אחרונות

 

ניר למפרט: "בעוד 3 שנים 50% מהחיפוש בדפי זהב יהיה בסלולר"

גלובס tv מנכ"ל דפי זהב אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ על הרשת החברתית בדפי זהב: "יש פה פלטפורמה שמאפשרת חופש לעובדים, ואני רוצה להאמין שהם לא יבגדו בנו" ■ לכל הידיעות מהוועידה

יוסי ניסן 19.07.2010

סם בול: "אם אתה לא נהנה - סימן שאתה עושה משהו לא נכון"

בול, מנהל הקריאייטיב של סוכנוות הפרסום Lean Mean Fighting Machine, מסביר שהוא מחויב לייצר עבודה קריאטיבית ללקוחות - אבל שהמטרה היא גם לעשות כיף ■ ראיון לרגל הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק

נועה פרג 16.07.2010
צרו איתנו קשר *5988