עמלות היתר בחדשות

סוכן חדשות
 
ארנון מילצ'ן / צילום: רויטרס
מילצ'ן ביקש, נתניהו הבטיח, אבל עמלות היתר עדיין כאן
ערוץ עשר, שהיה בזמנו במלחמת הישרדות, הוביל מלחמת חורמה נגד עמלות היתר שמשלמים גופי התקשורת לחברות רכש המדיה, ובין היתר ניסה להביא לחקיקה שתאסור או תגביל אותן • אולם המודל הישן ממשיך לפעול
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
"בשוק הפרסום עדיין קיים מצב של הסכמים בעייתיים"
הסכסוך בין ארטימדיה ומדיה קום - כשבתווך נמצא אחד המפרסמים הגדולים, P&G - מפנה את הזרקור למקום שבענף הפרסום מעדיפים להשאיר בחשכה - עמלות יתר ועסקאות תשלום מראש ■ "גלובס" מציג תמונת מצב של שוק במעבר
  
 
"תשלחו אליי נציג כלכלי של ועדת שחם ונציג לו את המספרים הקדושים"
ועדת שחם "להצלת הטלוויזיה המסחרית" עוררה ויכוח על העמלות שמשלמים הזכיינים לחברות המדיה ■ "גלובס" חושף תכתובות בין פרסומאים לחברי הוועדה
  
 
יעקב שחם: "נבחן את הגבלת כוחן של חברות המדיה"
במסגרת הניסיונות להציל את הטלוויזיה המסחרית, נציגי ענף הפרסום הופיעו בפני ועדת שחם והתרשמו כי הפעם על הכוונת לא רק נושא עמלות היתר, אלא גם הכוח הרב שמרוכז אצל חלק מחברות המדיה ■ מה מציעים אנשי הענף לחברי הוועדה?
  
 
רק אדלר-חומסקי הגיש הצעה במכרז של חברת החשמל
שאר משרדי הפרסום הדירו את רגליהם מהמכרז, המציע למשרדים מקסימום עמלה של 8.5% עם דרישה לוותר על עמלות היתר‏
  
 
דיון מכריע בענף הפרסום: "שיטת העמלות גוססת לאט"
ענף הפרסום מחפש אלטרנטיבה לשיטת העמלות ששחקה את הרווחיות ■ בכנס מיוחד שנערך היום בחנו הצדדים: האם כדאי לעבור לתשלום לפי שעות? האם שיטת הריטיינר עדיפה? ואולי השיטה הקיימת היא המתאימה ביותר לענף המקומי?
  
 
"הגבלת עמלות הפרסום תביא לסגירת משרדים ולפיטורים"
הצעת החוק לשקיפות והגבלת כוחן של חברות המדיה נופלת על ענף הפרסום בתקופה שבה עוגת הפרסום מצטמקת ■ איך מרוויחים היום כסף שלא באמצעות עמלות היתר, והאם הכנסת תצליח לטרוף את הקלפים של משרדי הפרסום?
  
 
הכנסת מתערבת בשוק הפרסום: הצעת חוק להסדרת עמלות היתר
ההצעה, שנידונה היום בוועדת הכלכלה, כוללת מגבלות על חברות המדיה ושקיפות של ענף הפרסום ■ איגוד חברות הפרסום: "הח"כים הגיעו עם החלטות מוכנות"
  
 
"שיטות התגמול הישנות בענף הפרסום כבר לא עובדות"
שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?
  
 
הצעת חוק חדשה תבקש להגביל את עמלות הפרסום
ההצעה תוגש השבוע לכנסת ע"י חה"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' וכרמל שאמה-הכהן
  
 
נועה פרג
נועה פרג
ועכשיו נשמע כמה יו-טיוב אטרקטיבי
עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה
המהלך הנוכחי של גוגל הוא סוג של רעידת אדמה במונחים של השוק המקומי. עם כניסתה לשוק הפרסום בישראל, הכריזה ענקית האינטרנט כי אין בכוו...המשך
  
 
אלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה
טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות
בשעה שצפינו השבוע בבליץ התקשורתי של נתניהו עם הצטרפות ישראל ל-OECD, בהבטחות שפיזר למלחמה בריכוזיות, בביורוקרטיה, בשכר הבכירים ובמה...המשך
  
 
משרד התקשורת מקפיא את הבדיקה בנושא עמלות היתר
הבדיקה היתה חלק מהמלצות ועדת מרדכי ■ מנכ"ל משרד התקשורת: לא התקיימה שום ישיבה בנושא
  
 
סכסוך מסחרי על עמלות היתר בין חברת זניט מדיה לערוץ 10
בערוץ מסרבים לשלם לזניט עמלות יתר, וזניט לא מספקת לערוץ את חלקו היחסי בטלוויזיה ■ זניט: "אנו מפרסמים לפי שיקול דעתנו המקצועית"
  
 
יו"ר מועצת הרשות השנייה: "ערוץ 10 הוא החמצה גדולה שכולנו אחראים לה"
נורית דאבוש בראיון פרידה ל"גלובס": "לצערי, החוק בנושא ערוץ 10 לא השאיר לנו גמישות חוקתית שתאפשר לנו את המשך קיומו של ערוץ 10 ומצד שני עמידה במחוייבויות" ■ וגם - 4 תרחישים אפשריים לעתיד ערוץ 10
  
 
אילון זרמון,  מבעלי משרד הפרסום זרמון-גולדמן
אילון זרמון
כך הרג האינטרנט את העמלות
וממה יוציאו עכשיו פרסומאים את פרנסתם?
העמלה מתה. היא כרגע בפרכוסי גסיסה אחרונים. האינטרנט הרג אותה. וגם הפרסומאים. וגם הלקוחות. עכשיו, ממה יתפרנסו הפרסומאים? ומי ייתן ל...המשך
  
 

   12    >

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988