עמלות היתר הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
ארנון מילצ'ן / צילום: רויטרס

מילצ'ן ביקש, נתניהו הבטיח, אבל עמלות היתר עדיין כאן

ערוץ עשר, שהיה בזמנו במלחמת הישרדות, הוביל מלחמת חורמה נגד עמלות היתר שמשלמים גופי התקשורת לחברות רכש המדיה, ובין היתר ניסה להביא לחקיקה שתאסור או תגביל אותן • אולם המודל הישן ממשיך לפעול

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2019
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

"בשוק הפרסום עדיין קיים מצב של הסכמים בעייתיים"

הסכסוך בין ארטימדיה ומדיה קום - כשבתווך נמצא אחד המפרסמים הגדולים, P&G - מפנה את הזרקור למקום שבענף הפרסום מעדיפים להשאיר בחשכה - עמלות יתר ועסקאות תשלום מראש ■ "גלובס" מציג תמונת מצב של שוק במעבר

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2016

"תשלחו אליי נציג כלכלי של ועדת שחם ונציג לו את המספרים הקדושים"

ועדת שחם "להצלת הטלוויזיה המסחרית" עוררה ויכוח על העמלות שמשלמים הזכיינים לחברות המדיה ■ "גלובס" חושף תכתובות בין פרסומאים לחברי הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2013

יעקב שחם: "נבחן את הגבלת כוחן של חברות המדיה"

במסגרת הניסיונות להציל את הטלוויזיה המסחרית, נציגי ענף הפרסום הופיעו בפני ועדת שחם והתרשמו כי הפעם על הכוונת לא רק נושא עמלות היתר, אלא גם הכוח הרב שמרוכז אצל חלק מחברות המדיה ■ מה מציעים אנשי הענף לחברי הוועדה?

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

רק אדלר-חומסקי הגיש הצעה במכרז של חברת החשמל

שאר משרדי הפרסום הדירו את רגליהם מהמכרז, המציע למשרדים מקסימום עמלה של 8.5% עם דרישה לוותר על עמלות היתר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2013

דיון מכריע בענף הפרסום: "שיטת העמלות גוססת לאט"

ענף הפרסום מחפש אלטרנטיבה לשיטת העמלות ששחקה את הרווחיות ■ בכנס מיוחד שנערך היום בחנו הצדדים: האם כדאי לעבור לתשלום לפי שעות? האם שיטת הריטיינר עדיפה? ואולי השיטה הקיימת היא המתאימה ביותר לענף המקומי?

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2013

"הגבלת עמלות הפרסום תביא לסגירת משרדים ולפיטורים"

הצעת החוק לשקיפות והגבלת כוחן של חברות המדיה נופלת על ענף הפרסום בתקופה שבה עוגת הפרסום מצטמקת ■ איך מרוויחים היום כסף שלא באמצעות עמלות היתר, והאם הכנסת תצליח לטרוף את הקלפים של משרדי הפרסום?

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2012

הכנסת מתערבת בשוק הפרסום: הצעת חוק להסדרת עמלות היתר

ההצעה, שנידונה היום בוועדת הכלכלה, כוללת מגבלות על חברות המדיה ושקיפות של ענף הפרסום ■ איגוד חברות הפרסום: "הח"כים הגיעו עם החלטות מוכנות"

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2012

"שיטות התגמול הישנות בענף הפרסום כבר לא עובדות"

שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2012
דרור שטרום | לפני כולם

הצעת חוק חדשה תבקש להגביל את עמלות הפרסום

ההצעה תוגש השבוע לכנסת ע"י חה"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' וכרמל שאמה-הכהן

רועי ברק 01.01.2012

ועכשיו נשמע כמה יו-טיוב אטרקטיבי

עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה

נועה פרג 16.11.2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14.05.2010

משרד התקשורת מקפיא את הבדיקה בנושא עמלות היתר

הבדיקה היתה חלק מהמלצות ועדת מרדכי ■ מנכ"ל משרד התקשורת: לא התקיימה שום ישיבה בנושא

לי-אור אברבך 03.12.2009

סכסוך מסחרי על עמלות היתר בין חברת זניט מדיה לערוץ 10

בערוץ מסרבים לשלם לזניט עמלות יתר, וזניט לא מספקת לערוץ את חלקו היחסי בטלוויזיה ■ זניט: "אנו מפרסמים לפי שיקול דעתנו המקצועית"

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2009

יו"ר מועצת הרשות השנייה: "ערוץ 10 הוא החמצה גדולה שכולנו אחראים לה"

נורית דאבוש בראיון פרידה ל"גלובס": "לצערי, החוק בנושא ערוץ 10 לא השאיר לנו גמישות חוקתית שתאפשר לנו את המשך קיומו של ערוץ 10 ומצד שני עמידה במחוייבויות" ■ וגם - 4 תרחישים אפשריים לעתיד ערוץ 10

יעל גאוני 18.08.2009

כך הרג האינטרנט את העמלות

וממה יוציאו עכשיו פרסומאים את פרנסתם?

אילון זרמון 09.07.2009

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988