רכישות מדויקות יותר, אקולוגיות, מחוברות ערכים, בעסקים מקומיים, יגרמו לנו להרגיש טוב יותר
רעות לונברג, מקימת קבוצת הצרכנות האינטרנטית המונה 85 אלף עוקבים, התארחה היום בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • לונברג הסבירה על הפעילויות שהיא יוזמת, על שיתופי-הפעולה ועל ההעדפות של הישראלים - וגם חשפה מה המוצר הנמכר ביותר בקהילה שלה
את סבב הגיוס הנוכחי לנוירה הובילה קרן פיטנגו, שהובילה גם את ההשקעה הקודמת בחברה, יחד עם זרוע ההשקעות של קונגלומרט המדיה האמרקיאי Qurate Retail של המיליארדר ג'ון ס. מלון
התעשייה נמצאת תחת התקפה, כשאפילו הממשלה לא עומדת בחובתה להעדיף תוצרת מקומית
בראיון ל"ליידי גלובס" מסביר הפסיכולוג רועי סמנה עד כמה המרדף האגרסיבי הזה עשוי להוביל דווקא לתחושת ריקנות, התשה והתמוטטות נפשית: "אנחנו רצים אחרי הזנב של עצמנו, ומייצרים לחץ מטורף" • כשזה מתלכד עם האובססיה להגשמה עצמית, שיעורי הדיכאון הולכים וגדלים • אז אילו מיומנויות חשוב לסגל כדי להתמודד עם תובענות העידן החדש
רק 50% מהצרכנים בודקים את חשבוניות הקנייה שלהם • 60% לא קוראים את ההסכמים שהם חותמים עליהם • הישראלים לא מודעים לזכויות הצרכניות שלהם • האם כולנו פראיירים?
פונקציונליות או חוייה טובה ממוצר כבר לא מספיקים. צריך לספק גם משמעות חברתית
בדיקה שערכה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן באתרי הסחר המקוון העלתה כי כל 50 תקנוני הקנייה שנבדקו הכילו תנאים אחידים שפועלים לרעת הצרכן ו"מקיימים את חזקת הקיפוח כלפי הצרכנים"
כיצד קורה שלמרות כל ההזהרות, אנשים עדיין משקיעים את מיטב כספים בהשקעות מסוכנות
בארה"ב, חברות עסקיות לא חוששות לצאת נגד הנשיא טראמפ - ומתבטאות בסוגיות כמו החזקת נשק או מהגרים ■ אצלנו בארץ, הפחד מדבר: "השוק בישראל קטן מדי, צריך למכור לכולם"
היועצת המשפטית של איגוד הצרכנים האמריקאים מספרת על חוק דוד פרנק מתקופת אובמה שנועד להגדיל את נזילות הבנקים, וטראמפ ביטל, ועל מאגר לתלונות על בטיחות שהקים הארגון ■ טוענת: "השקיפות היא הכלי החשוב ביותר לאיזון ביו הצרכנים ליצרנים ולמשווקים"
חברה שלא תפרט את רכיבי התשלום הקבוע לא תוכל לגבות אותו, ותהיה חשופה לקנס של 22 אלף שקל ■ כבל: "התשלום הקבוע הוא לא סוד צבאי או הנוסחה של קוקה קולה (...) לא יכול להיות שצרכן לא ידע על מה הוא משלם"
מתיירות וקניות, דרך בעלי מקצוע ועד לתרבות - אין היום שום תחום שבו לא מסתמכים על דירוג הגולשים ■ עד כמה המדדים האלה אמינים? איך נלחמים במניפולציות? ומתי לביקורות שליליות יש דווקא השפעה חיובית?
טפסים לא ברורים, ממשקים מיושנים, הסתרת מידע וזמני המתנה ארוכים ■ העיצוב ההתנהגותי הפך לסמל של יעילות, אבל יש מקומות שמשתמשים בו כדי לעשות בדיוק את ההפך
ההצעה משקפת את מערכת היחסים הטעונה בין הכנסת לרגולטורים הפיננסיים, כשלאחרונה יצאו נציגי בנק ישראל מדיונים במחאה על התבטאויות ח"כים
מוצר איכותי? מחיר משתלם? מיקום אטרקטיבי? אל האלמנטים שמרכיבים את תמהיל השיווק הקלאסי אפשר להוסיף מ' חדש: למי אתם מצביעים?
פרסום דיגיטליקמעונאותקניוניםקניותקניות באינטרנטרשתות אופנהשווקים מתעורריםשוק הכרמלשיווקשר החקלאות