קנור הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קנור / צילום: יחצ
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציבי יוניליוור: קנור עובר למקאן, גלידת שטראוס לבאומן

הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2015

צפו ברשימה: יוניליוור מייקרת מאות מוצרים

בין המוצרים: דגני בוקר תלמה וכריות, מרגרינה בלובנד, מחמאה ומזולה, אבקות מרק של קנור, מיונז תלמה, מרכך כביסה בדין, סבוני דאב - וזו רק ההתחלה ■ קמעונאי בכיר: "ראיתי את המחירון, ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי"

אילנית חיות 09.09.2012

סמנכ"לית יוניליוור: "לא משנים הרגלי צריכה עם מבצעי עוף בשקל"

ענת גבריאל, סמנכ"לית הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור, מאמינה כי אין עוד חברה עם עוצמה ויכולת לשנות את השוק כמו יוניליוור ■ ל"גלובס" היא מספרת על הקרבות בתחום מרככי הכביסה והדאודורנטים: "המתחרים שלנו מתחילים להזיע"

אילנית חיות 13.07.2010

הגלובליזציה של הטעם: 4 מנכ"לים מסבירים איך מתאימים מוצרי מזון לטעם הישראלי

איך מצליחים לשמור על ערכי המותג הבינלאומי ועדיין להתאימו לשוק המקומי? בכירים ביוניליוור, שטראוס וברגר קינג הגיעו לתובנות לגבי הטעם הישראלי: חריף עדיף, הגודל כן קובע, והטעמים הפשוטים תמיד מנצחים

חגית אברון 08.02.2009

קנור משקיעה 5 מיליון שקל בקמפיין לסדרת מרקים חדשה

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ; 4 המרקים החדשים מצטרפים לסדרת המרקים העשירים תחת המותג, המונה 12 מוצרים

שירות גלובס 07.01.2009
צרו איתנו קשר *5988