היינו מצפים ממותגי יוקרה להימנע מחגיגת הקניות החברתיות, והנה גם הם שם
האם זה רק צירוף מקרים שרגע אחרי שנולדה פייסבוק פלייסס, הופיע שירות פייסבוק דילס?
אייל פלשטיין חושף ל"גלובס" את אחורי הקלעים של אתרי הקופונים והרכישות הקבוצתיות: "בתוך שנה לאנשים יימאס מהקופונים" ■ טוען: "מאז ההקמה של האתר, עדיין לא רשמנו רווח"
בדירוג האתרים ירדה מעט החשיפה של פייסבוק, אך הוא שומר על המקום השני אחרי גוגל
אתר "אחד פלוס אחד" מציע לרכוש הטבות 1+1 תמורת סכום סמלי של 2 שקלים, כאשר התשלום המלא נעשה רק בזמן מימוש ההטבה בבית העסק
אתר הקופונים מתכנן הנפקה ראשונית לפי 25 מיליארד דולר ולא פחות מ-15 מיליארד דולר ■ באפריל אשתקד שוויו נאמד ב-1.3 מיליארד, בנובמבר 3 מיליארד, ובינואר השנה 4.75 מיליארד
אתר הקניות החברתיות רשם ב-2010 הכנסות של 760 מיליון דולר ■ המנכ"ל אנדרו מייסון: "נהיה אחת החברות הטכנולוגיות המובילות בדור - או חברה עם רעיון טוב, שהקדימו אותה"
יוקר המחיהסופריםהצינורצרכנות נבונה