Be2see

כתבות אחרונות

 
צילום: Shutterstock, ra2 studio

כלל ביטוח הטמיעה פתרון מתקדם לניהול מסעות לקוח בזמן אמת, ושדרוג חווית השירות והשיווק

המערכת מאפשרת לנתב את הלקוח בהתאם לסיבת הפנייה שלו אל מסלול רב ערוצי, שיווקי או שירותי • במהלך הושקעו כ-4 מיליון שקל והוא נעשה בשיתוף חברת Be2See, שאחראית על הטמעת הפתרון בארגון

02.05.2022
פרס IT AWARDS מטעם מצטייני המחשוב של ''אנשים ומחשבים''. מימין לשמאל: גבי שלוסר, בנק הפועלים; ליז בורנשטיין, Be2see; ערן יהלום, בנק הפועלים; ארז שני, בנק הפועלים / צילום: באדיבות Be2see

בנק הפועלים הטמיע פתרון כולל לניהול מסעות הלקוח לשיפור תהליכי השירות והמכירה הדיגיטליים

המערכת מאפשרת ניהול תקשורת עם מסרים מותאמים אישית ללקוח בכל נקודת מגע דיגיטלית או אנושית – בכלל ערוצי השירות • על הטמעת המערכת אחראית חברת Be2See • הפרויקט המשותף לחברה ולבנק זכה בפרס IT AWARDS מטעם מצטייני המחשוב של "אנשים ומחשבים"

תוכן ממומן 28.02.2022