כדי להדוף בקשה לתביעה ייצוגית נגדה, בהיקף של 680 מיליון שקל, שילמה אי.די.בי פתוח לשני מומחים לכלכלה, שכתבו עבורה חוות-דעת, לא פחות מ-1.2 מיליון שקל ■ וזו לא סוף השערורייה...
ערב חתימת הסכם למכירת כלל ביטוח למקרולינק מסין פרצו חילוקי דעות בין הבנק לבין בעלת השליטה, שקיבלה ארכה של חמישה ימים לחתימת ההסכם ■ הבנק: "זכותנו להצטרף למכירת השליטה בכלל ביטוח"; אי.די.בי פתוח: "אין לכם זכות"
הבנק מבקש למכור את המניות שברשותו על חשבון חלק ממכירת מניות כלל ביטוח שבידי אי.די.בי, שמתנגדת לכך
פחות משבוע לדד ליין: אי.די.בי דורשת ממאקרולינק הסינית פיצוי מוסכם, שייוותר בידה גם אם העסקה תתבטל בגלל אי קבלת אישור המפקחת על הביטוח ■ הסינים מסרבים
יו"ר אי.די.בי לשעבר, המואשם בהרצת מניות, טען בסיכומיו כי עד המדינה עדי שלג שיקר בעדותו ■ התובעת: "הצגת עדות המדינה כראיה היחידה חוטאת לאמת" ■ ההגנה: "טיעוני התביעה מבוססים על סיפור מעשה"
שתיים משלוש הקבוצות הסיניות שהתעניינו ברכישת השליטה בחברת כלל ביטוח הודיעו בתוך 24 שעות על פרישתן ■ רק מאקרולינק הסינית נותרה בתמונה
זאת, על רקע פערים בגישה לגבי זהות הגורם שיקבל היתר שליטה בחברת כלל ביטוח ■ באוגוסט השנה הגישה הקבוצה הסינית לאי.די.בי הצעה בלתי מחייבת לרכישת כלל ביטוח
שרון נאלץ לוותר על 12 מיליון שקל במניות ■ מאיר שני פרש מדירקטוריון אי.די.בי על רקע מחלוקות בקשר עם הליך מינויו של שרון ואישור תנאי העסקתו
ההסדר יאפשר לאלשטיין להזרים לחברה מיידית 210 מ' ש', ובמקביל יעניק לו ארכה של 3 חודשים בהגשת הצעת הרכש הראשונה למניות אי.די.בי פתוח
חברת התעופה המהווה את עיקר פעילותה של אי.די.בי תיירות סיימה את הרבעון השלישי של 2015 ברווח נקי של 51 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 16 מיליון שקלים ברבעון השלישי אשתקד
הרוכשים הפוטנציאליים: שתי הקבוצות הסיניות Macrolink וקבוצת טיינאן ו-JT קפיטל (בראשות לי הייפנג, שכבר ביקש לקנות את השליטה בכלל ולא זכה לקבל את אישור האוצר)
יו"ר אי.די.בי לשעבר משרטט "6 מעגלים" המוכיחים לטענתו את חפותו - וטוען כי עד המדינה עדי שלג שיקר בעדותו, וכי לא היה לו, לדנקנר, שום אינטרס להריץ את המניה ■ "התנהלות הפרקליטות שערורייתית וגובלת בשיבוש הליכים"
בן אקסלר טוען שהחברות אירסה וקרסוד של אלשטיין בתמחור יתר ויש לאחד את דוחותיהן עם אי.די.בי ■ אירסה וקרסוד: הוא מרוויח מנפילת המניה שלנו
תשלום סכום הפיצוי, נקבע, מהווה הטבה מלאה ופיצוי של כל נזק מכל מין וסוג שנגרם לאי.די.בי פיתוח במישרין או בעקיפין מעסקת ישראייר-גנדן תיירות ■ התובעים טענו כי רכישת ישראייר חשפה את אי.די.בי לסיכונים משמעותיים וגרמה לחברה נזקים המוערכים בהיקף של 360-480 מיליון שקל
מציע להחליף את הצעת הרכש בהזרמת הון לחברה והקצאת אג"ח לבעלי מניות המיעוט ■ אם יאושר המהלך, יחזיק אלשטיין בבעלות המלאה על אי.די.בי ■ הנאמנים עדיין לא מרוצים
המחיר המוצע בשלוש ההצעות הסיניות גבוה ב-40%-55% ממחיר השוק
איתי שטרוםדסק"ש (דיסקונט השקעות)הרצת מניותישראיירמוטי בן משהנוחי דנקנרעיקוליםפשרהרמי לויתביעה ייצוגית