Innovate

כתבות אחרונות

 
צילום: depositphotos

COVID-19 משנה את סביבת העבודה והרבה יותר מזה

מה הקשר בין הוריקן SANDY, חברת אמדוקס וחברת הראל? לאן הולך שוק העבודה? איך יכול להראות הלו"ז השבועי שלנו ומה יגרום לנו להרגיש נוח במציאות החדשה? העולם כמעט עצר כעת מלכת, זה הזמן לעשות RESET ולשנות דפוסים והרגלי חשיבה בארגונים

06.04.2020
משרדי CYBEREASON / תכנון ועיצוב: גינדי סטודיו / צילום: עוזי פורת

מהו האיזון הנכון בעיצוב פנים של חללי משרדים ב-2020?

בין פרטי לשיתופי, בין אורבני לטבעי, רגוע לתוסס, רשמי לנינוח, סגור לפתוח - מגוון אפשרויות עיצוביות מוצעות לחללי העבודה • יריית הפתיחה לדיון מלא השראה בסצנה הדינמית של המשרדים בישראל • OPEN/CLOSE: כתבה ראשונה בסדרה

22.09.2019
משרדי AKAMAI / תכנון ועיצוב: סטודיו רואי דוד / צילום: איתי בנית

הממד הטבעי ותחושת הקשר עם העולם שבחוץ, תורמים לרווחתם של העובדים במשרד

אור יום, קשרי עין עם החוץ ועיצוב שמשלב צמחייה וחומרים טבעיים, נוסכים אנרגיה חיובית בסביבת העבודה • היא גם מעניקה תחושת רווחה פיזית ורגשית, ואגב כך גם תורמת להעלאת הריכוז, היעילות והתפוקה של העובדים • IN/OUT: כתבה חמישית בסדרה

18.09.2019
משרדי KAMINARIO / תכנון ועיצוב: סטודיו יובל סמואלוב / צילום: איתי סיקולסקי

היכן עובר קו התפר בין הרצון ליצור חלל עבודה חווייתי לבין השקט והריכוז הנדרשים במשרד?

סביבות עבודה קלילות ו"מגניבות" הן ללא ספק מוקד משיכה, אך האם המגמה השואפת לכך הלכה רחוק מידי? • "החשיבה צריכה להתמקד ביצירת סביבות עבודה ייעודיות, שמותאמות לסוגי/תחומי עיסוק ספציפיים ותומכות בהם" • EFFECTIVE/FUN: כתבה רביעית בסדרה

09.09.2019
פרויקט EY / תכנון ועיצוב: רם גולדברג אדריכלים / צילום: עוזי פורת

כשהתרבות הארגונית משתקפת בעיצוב המשרדים, העובד מרוויח

כשערכי גמישות, שיוויון ופתיחות נטמעים היום יותר ויותר בתרבות הארגונית של חברות, היררכיות 'מתרככות' ועיצוב סביבת העבודה מכוון גם הוא לשיתופיות ולקידום חוויית עובדים • "ההבנה היא שסביבות פחות רשמיות הן הרבה יותר נכונות לקידום תהליכים יצירתיים" • FORMAL/CASUAL: כתבה שלישית בסדרה

09.09.2019
משרדי IBI / תכנון ועיצוב: מאיה אסף אדריכלים / צילום: עוזי פורת

כיצד מתמודדים בעולם העיצוב עם בעיית הרעש שבעבודה בחללים פתוחים?

רעש קולי וגם "חזותי" הוא החלק הפחות מוצלח בסביבת עבודה פתוחה • חלוקת חלל מושכלת המשלבת גם אזורים סגורים ושימוש במחיצות ובאמצעים אקוסטיים בולעי קול, הן דרכי פתרון לתופעה • SOUND/SILENCE: כתבה שנייה בסדרה

09.09.2019

גולן טלקום זכתה בפרס המהלך השיווקי החדשני של השנה

זכתה בפרס עבור קמפיין "הכול כלול גם בחו"ל", זאת במסגרת תחרות Innovate 2015 של הפורום לחדשנות בשיווק

הדס ברק 20.05.2015

מנכ"ל JWT יורם דמבינסקי: "אצלנו הדיגיטל הוא לא כוח מסייע אלא חוד החנית"

היקף הפרסום של JWT במדיה הדיגיטלית הסתכם ב-5 החודשים הראשונים של 2009 ב-6 מיליון דולר - והקפיץ את המשרד לחמישייה הראשונה בדירוג האינטראקטיב ■ לדברי דמבינסקי, "הדיגיטל הוא המנוף של המשרד"

נועה פרג 15.06.2009