הערב: הפגנת תמיכה במרגלית צנעני מול כלא נווה-תרצה

הערב צפויים המפגינים להתכנס מול הכניסה לכלא נווה-תרצה ולהביע תמיכה בזמרת ■ "מרגול נשפטה והורשעה בתקשורת מבלי שניתנה לה הזכות למשפט הוגן"

במחאה על "יחס התקשורת וההתנהלות המכוערת כנגד נאשמים", יתכנסו הערב (ד') מפגינים מול הכניסה לכלא נווה-תרצה ויפגינו תמיכה בזמרת מרגלית צנעני.

"בית המשפט מאריך את מעצרה של מרגול בטענה שהיא מסוכנת", סיפר אחד ממארגני המחאה, "אך משה קצב יושב כרגע בביתו עם משפחתו לאחר הרשעה באונס".

הערב בשעה 18:00 צפויים המפגינים להתכנס מול הכניסה לכלא נווה-תרצה ולהביע תמיכה בזמרת, שלדבריהם נשפטה והורשעה בתקשורת מבלי שניתנה לה הזכות למשפט הוגן. המפגינים חורטים על דגלם את העיקרון לפיו צנעני חפה מפשע עד שיוכח אחרת.

"הגיע העת להגיד את מה שרבים חושבים ולא אומרים", אומר עידן ימין, ממארגני ההפגנה, "במדינה דמוקרטית לכל אדם מגיעה הזכות הבסיסית לכבוד".

ימין הוסיף: "המשטרה והתקשורת השפילה עד עפר את מרגלית צנעני וגזלה ממנה את כל זכויותיה, אדם זכאי עד אשר הוכח אחרת".

ימין טוען כי "מהרגע הראשון ובשעות בודדות בלבד, התקשורת שפטה את מרגלית והכריזה על אשמתה, ביום שלאחר מכן המשטרה פרסמה תמונתה כאסירה - כל זאת בלי שלגברת שלשמה כל ה'פסטיבל' היכולת להגיב או להגן על עצמה", הוא אומר.

"נתכנס, אלה שמאסו במשטרה המחפשת רייטינג להנאתה ומחלקת מידע רגיש לכלי התקשורת", אומר ימין. "נתכנס כנגד המערכת המשפטית המרשה לעצמה לכלוא אישה בת 62 מאחורי סורג ובריח, ומרשה לעצמה לשחרר אנס מורשע, ומעל הכול, נתכנס לחזק את רוחה של מרגלית צנעני, אישה שנעשה לה עוול נורא", דברי ימין.