מניית מורגן סטנלי מזנקת 9% במסחר המאוחר; תוצאות הרבעון השלישי - גבוהות מהצפוי

מורגן סטנלי דיווח על ירידה ברווח התפעולי ל - 1.32 דולר למניה מ-1.38 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד ועל עלייה של 1% בהכנסות ל-8 מיליארד דולר ; בית ההשקעות פירסם את דו"חות הרבעון השלישי כ-12 שעות לפני המועד המתוכנן

בית ההשקעות מורגן סטנלי פרסם לפני דקות אחדות את תוצאות הרבעון השלישי, כ-12 שעות לפני המועד המתוכנן. מניית מורגן סטנלי זינקה כ-9% במסחר המאוחר. מורגן סטנלי דיווח על ירידה ברווח התפעולי ל-1.43 מיליארד דולר, או 1.32 דולר למניה, גבוה ב-54 סנט מהתחזיות הקודמות, מ-1.38 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד.

מורגן סטנלי דיווח גם על עלייה של 1% בהכנסות ל-8 מיליארד דולר, הרבה מעל תחזיות האנליסטים להכנסות של 6.32 מיליארד דולר. בית ההשקעות סיים את הרבעון השלישי עם נזילות של 175 מיליארד דולר.

מנכ"ל בית ההשקעות הביע אמון במודל העסקי של החברה, אך הוסיף כי הוא נוהג בזהירות בשל האירועים האחרונים במגזר הפיננסי בארה"ב שממשיך לזעזע את השווקים ברחבי העולם.

מוקדם יותר היום, גולדמן זאקס דיווח על ירידה של 70% ברווחיו, - עדיין תוצאה טובה מהתחזיות. בנוסף, עתידה של חברת הביטוח הגדולה בעולם, AIG, לוט בערפל, כשלא ברור אם ה'פד' יחלץ לעזרתה.

נזכיר כי אתמול (ב') ליהמן ברדרס הכריז על פשיטת רגל ובנק אוף אמריקה הודיע כי ירכוש את מריל לינץ' תמורת 50 מיליארד דולר.