אלכס גלעדי חוזר לתפקיד נשיא קשת

סגן נשיא NBC היה בין מקימי זכיינית ערוץ 2, הנשיא הראשון שלה ומחזיק ב-6% ממניותיה

דירקטוריון זכיינית ערוץ 2 קשת מינה היום (ג') את אלכס גלעדי המחזיק ב-6% ממניות החברה לנשיא החברה. עד לאחרונה שימש אורי שנער כנשיאה של קשת, אולם בעקבות סכסוך בינו לבין בעלי המניות, הוא פוטר לפני חודש.

גלעדי בראש ועדה של דירקטורים ומנהלים שתעסוק בנושאי רגולציה, פיתוח וגיבוש אסטרטגי של החברה לטווח הארוך. כמו כן, גלעדי יפעל לקידום פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדרו מעת לעת במשותף על-ידי הדירקטוריון ומנכ"ל החברה, אבי ניר.

גלעדי, המשמש כיום כסגן נשיא בכיר ברשת NBC האמריקנית, שימש בעבר כנשיא החברה, בימי הקמתה של קשת וזכייתה במכרז הראשון להפעלת ערוץ 2 . גלעדי זכה לאורך השנים בפרסים רבים על פועלו בתחום הטלוויזיה, ובהם גם חמישה פרסי "אמי" על הפקת משדרי האולימפיאדה מטעם NBC וכן פרס "כינור דוד" על הפקת האירוויזיון בשנת 1979 בערוץ הראשון.

במסגרת תפקידו ב-NBC, אחראי גלעדי על הנגזרת הבינלאומית של הרשת (מלבד ארה"ב) בתחום משדרי הספורט. במקביל הוא מכהן כחבר הוועד האולימפי הבינלאומי וכחבר בוועדת התיאום למשחקי אולימפיאדת בייג'ינג 2008 ואולימפיאדת לונדון 2012.

יו"ר דירקטוריון קשת, מוזי ורטהיים, אמר היום: "אני שמח על שובו של אלכס גלעדי לקשת בפתחו של העידן החדש בו מצויה החברה. הניסיון העצום של אלכס בתחום הטלוויזיה בארץ ובעולם, יחזקו את קשת ויתרמו לה רבות".

ניר - שהסכסוך עימו גרם לעזיבתו של שנער - אמר: "אני שמח על בואו של אלכס לקשת הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית, שכן אלכס נתן לי את הדחיפה הראשונה לעסוק בטלוויזיה ושילב אותי בקשת בראשית דרכה. נסיונו העצום בתחום הטלוויזיה בוודאי יעשיר את קשת, שעומדת בפני תקופה מאתגרת במיוחד".