רשת האופנה H&O מעלה קמפיין לקולקציית חורף 2006, בכיכובה של השחקנית הישראלית ההוליוודית מילי אביטל.
הרשת תעלה חמישה סרטונים המציגים את אביטל באפיזודות יומיומיות מול המראה, ומפיצה קטלוג בכמיליון עותקים. עם צאת הקטלוג עוצבו חנויות רשת H&O בהתאם לקונספט, באמצעות דמותה הכפולה של אביטל, כפי שתופיע בקמפיין, בגודל טבעי כ-CUT OUT בכניסה לחנויות, ומראות נוספות שיוצבו בחנויות בנוסף למראות המדידה. אביטל מובילה את קמפיין H&O זו העונה השנייה. הרשת מונה 29 חנויות ברחבי הארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.