הצמיחה בכבלים: בראש הסיבות לזינוק של 80% ברווחי טיים וורנר ברבעון ל-897 מיליון דולר

ענקית המדיה שרווחיה הכו את התחזיות לרבעון, דיווחה על עלייה של 6% בהכנסות ל-10.5 מיליארד דולר ברבעון השלישי

ענקית המדיה טיים וורנר מדווחת (יום ד') על זינוק של 80% ברווח הנקי שלה ברבעון השלישי של השנה. בזאת הכתה החברה התחזיות כשהציגה רווח של 897 מיליון דולר או 19 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 499 מיליון דולר ברבעון המקביל.

ההכנסות של קונצרן המדיה הגדול בעולם, צמחו ב-6% ברבעון השלישי של השנה ל-10.5 מיליארד דולר. במקביל לדיווח, מסרה החברה, כי היא מכפילה את היקף ההשקעה שתבצע ברכישה חוזרת של מניותיה לסכום של 12.5 מיליארד דולר.

יצויין, כי החברה הציגה ירידה בהכנסות ספקית האינטרנט AOL בשיעור של 5%, לאור ירידה מהותית במספר המינויים בתחום האינטרנט בחיוג (DIAL UP), לאור מעבר לאינטרנט מהיר, בו משלמים הלקוחות עבור שימוש חודשי-חופשי כמקובל גם בשוק שלנו. עם זאת, הירידה בתחום זה מותנה לאור עלייה של 28% בהכנסותיה ממכירת פרסום באינטרנט. AOL רשמה ירידה של 678 אלף לקוחות ברבעון ונותרה עם 20.1 מיליון לקוחות.

ההכנסות של הקונצרן מתחום הטלוויזיה בכבלים צמחו ברבעון ב-13% ולצד זאת, רשמה חברה גידול מואץ של 24% במספר המנויים שלה בתחום האינטרנט המהיר. ההכנסה הממוצעת ממנוי כבלים שרשמה טיים וורנר ברבעון עמדה על 86 דולר, 13% יותר מברבעון המקביל. בתחום הכבלים נוספו לה 18 אלף מנויים.