מועצת עיריית ירושלים אישרה דו"ח של ועדת הביקורת בנושא תוכנית-אב לתחבורה. בדו"ח צוין, כי הסדרי הרישום והניהול בתקציב העמותה לתכנון ושימור ירושלים, שאחראית על הרכבת הקלה, אינם נותנים תמונה ברורה. העמותה מפעילה תקציבים במאות מיליוני שקלים מהמגזר הציבורי, ולכן יש לבחון את מעמדה כעמותה פרטית.
מנכ"ל העירייה, איתן מאיר, הפעיל בעמותה, החל את פעילותו בה כמשנה למנכ"ל העירייה. משהפך מנכ"ל, עליו לסיים את פעילותו כמ"מ יו"ר בעמותה, צוין. העירייה מסרה בתגובה, כי מנכ"ל העירייה לומד את דו"ח המבקרת, והמלצותיו יועברו לראש העיר עד סוף דצמבר.
מנכ"ל העירייה מסר, כי התנהלות העמותה אושרה בידי היועצים המשפטיים של העירייה. גם מבקרת העירייה קובעת, כי תקנון העמותה ודרך פעולתה הם לפי המלצותיה. לדבריו, מנכ"ל העירייה הוא גם מ"מ ראש העיר בעמותה, וכן מ"מ בחברה הירושלמית למתנ"סים, ודירקטור בחברות-בנות עירוניות, שלעירייה יש עניין שהמנכ"ל יהיה בהן.
לדבריו, הרכבת הקלה היא פרויקט הדגל של ירושלים, ואך טבעי שהמנכ"ל ייקח בו חלק פעיל. "יש חברי אופוזיציה שלא חדלים לחפש זוטות בפרויקט שחיוני לעיר", אמר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.