הולנדיה מקימה רשת חנויות בספרד - תמנה 20 סניפים בתוך שנה

רשת הולנדיה, המתמחה בפתרונות שינה ונמצאת בבעלות אבי ברסטט, מקימה רשת בספרד שתמנה בתוך שנה 20 סניפים.

לפני כשבועיים פתחה הולנדיה חנות בלוגרוניו שבצפון בספרד, ועתה היא פותחת שני סניפים וכן חנות בתוך חנות ברשת בתי הכל בו "אל קורט אינגלס" שבברצלונה.

עד סוף שנת 2006 ייפתחו 18 סניפים נוספים בספרד ופורטוגל. החנות החדשה של הולנדיה שהוקמה בברצלונה משתרעת על שטח של 290 מ"ר ואילו החנות בוואלנסיה משתרעת על שטח של 120 מ"ר. שתיהן ינוהלו על-ידי זכיינים מקומיים שהשקיעו בהקמה 100 אלף אירו.

החנויות מעוצבות ומופעלות בקונספט שיווקי זהה לחנויות בישראל.

אבי ברססט, מנכ"ל רשת הולנדיה אמר בהתייחס לפיתוח העסקי של הרשת, כי בדיקות שוק שערכה החברה בשנה החולפת הובילו אותה למסקנה כי ספרד היא המדינה המתפתחת ביותר בשוק האירופי, וכי יש לה את הנתונים הכלכליים הטובים ביותר לרכישת מוצרי הנדסת שינה.

המרכז שהקימה הולנדיה בלוגרוניו שבצפון בספרד בהשקעה של 2 מיליון אירו הוא החנות הגדולה בעולם למיטות מתכווננות, ובה מוצגים החידושים האחרונים בתחום פתרונות השינה.

בשנה החולפת רכשה הולנדיה את מותג המזרונים "ארופלקס" במיליון שקל (ולא כפי שנכתב אתמול, עקב טעות טכנית). זאת, לאחר שהחברה נקלעה לקשיים. על-פי התוכניות אמור המותג ארופלקס להיות מופעל באופן חיצוני להולנדיה כשבנוסף לשיטת השיווק הישיר, עליו התבסס המותג בעבר, תפעל רשת חנויות עצמאית תוך פניה לקהל מהעשירונים האמצעיים. "