דרוש יועץ משפטי

הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, החלה לראיין מועמדים לתפקיד היועץ המשפטי של הרשות. מישהו מעוניין? * מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, ממליץ לקיים מכרז לתפקיד המבקר הפנימי של משרד התמ"ת * ורענן סעד מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של ביטוח ישיר

מחפשים יועץ

* הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, החלה לראיין מועמדים לתפקיד היועץ המשפטי של הרשות במקום עו"ד מיכל הלפרין, שהתפטרה. הלפרין שבה אתמול (א') מחופשה בת שבועיים בחו"ל. אחת המועמדות להחליפה, היא עו"ד מזור מסקביץ', פליליסטית בניסיונה. מסקביץ' עבדה בעבר כעו"ד בכירה במחלקה המשפטית, ונדחקה החוצה. מסקביץ' שוהה כעת בארה"ב, לרגל שליחות של בעלה, אולם באחרונה היא הגיעה לארץ לצורך התמודדות על תפקיד היועצת המשפטית ברשות. (הדס מגן)

לינדנשטראוס ממליץ

* מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, שלח מכתב למנכ"ל התמ"ת, רענן דינור, ובו הוא ממליץ לקיים מכרז לתפקיד המבקר הפנימי של משרד התמ"ת. לתפקיד מונה באחרונה נוח שלו, שהיה עד עתה הציר הכלכלי בטוקיו ולפני כן מילא תפקידים בכירים במשרד התמ"ת. שלו מונה ללא מכרז, מה שהקפיץ את לשכת המבקרים הפנימיים, שעמדה לצידה של ממלאת מקום המבקר, מרלין כהן. נשיא לשכת המבקרים הפנימיים, שלמה קלדרון, הופיע באחרונה בפני לינדנשטראוס והתלונן על מינויו של שלו ללא מכרז, תוך חסימת אפשרותה של המבקרת הנוכחית להתמודד על התפקיד במידה שווה. (הדס מגן)

מינויים חדשים

* עידן מרגולין (30), עו"ד ובעל תואר במינהל עסקים, מונה לעוזר בכיר למנכ"ל ויועץ משפטי בחברת הנדל"ן ב.ס.ר אירופה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל פרויקטים בחברה.

רענן סעד (44), בעל תואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ביטוח ישיר. סעד יחליף את ערן וולף ששימש בתפקיד 3 שנים. וולף ימונה למנכ"ל של חברה מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות.

דוד לחנה (42) מונה למנכ"ל אקססקום, חברת ההפצה מבית ישפאר.

אמנון שלמן (43) מונה למנכ"ל פלסגד מוצרים פלסטיים שבבעלות קיבוץ גדות. שלמן, חבר הקיבוץ, התחיל בחברה כאיש מכירות אזורי, וטיפס בסולם הדרגות. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק של החברה. שלמן, בעל תואר ראשון במינהל עסקים ותואר שני בשיווק, מחליף את נעם לנדאו ששימש כמנכ"ל החברה במשך 8 שנים ויוצא לנהל מפעל תעשייתי אחר.