הנקראות ביותר

BNI ישראל מרחיבה את רשת הנטוורקינג של הארגון

BNI הוא ארגון עולמי שמטרתו פיתוח קשרים עסקיים ויצירת שיתופי פעולה בין מנהלי עסקים

ארגון BNI ישראל (Business Network International) מקים 6 קבוצות חדשות. BNI הוא ארגון עולמי שמטרתו פיתוח קשרים עסקיים ויצירת שיתופי פעולה בין מנהלי עסקים (נטוורקינג). הארגון הוקם בארה"ב על ידי ד"ר איבן מייזנר, מרצה בנושא שיווק מפה לאוזן, ופועל ב-26 מדינות. בארץ הארגון הוקם לפני ארבע שנים, ומפעיל 20 קבוצות בפריסה ארצית, שבהן 400 חברים. הזכיינים הישראלים הם ירדן נוי ושמשון שוורץ.

יו"ר קבוצת מטרופולין של הארגון, יוסי נבו, מסביר כי 33 חברי הקבוצה מתכנסים אחת לשבוע, מציגים ומעדכנים זה את זה בפעילויותיהם העסקיות, משתפים את החברים בקשריהם ונותנים הפניות עסקיות (לידים) בשיטת "עזור לי ואעזור לך". דמי החבר השנתיים ברשת הם 1500 שקל.

בממוצע מקבל כל חבר 2 לידים בשבוע. לדברי נבו, מחזור העסקים הכולל של אנשי הקבוצה הסתכם בשנה שעברה ב-31 מיליון שקל, ולהערכת החברים, קרוב לשליש ממנו מבוסס על הפניות ושיתופי פעולה בינם לבין עצמם.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות