הדוגמנית גלית גוטמן חוזרת להוביל את קמפיין רשת האופנה H&O לקיץ 2006. גוטמן תחליף את מילי אביטל שהובילה את קמפיין הרשת בשנת 2005. גוטמן הובילה את מסע הפרסום של הרשת במשך ארבע עונות רצופות, בשנים 2003 ו-2004 ויצאה לחופשת לידה. גוטמן תוביל את הקמפיין הבא תחת הסיסמה:" H&O - זה רק נראה יקר", שכולל סרטון פרסומת, קטלוג בכמיליון עותקים ושלטי חוצות. קמפיין קיץ 2006 של רשת האופנה H&O יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי במהלך חודש אפריל בהיקף כספי של כ-5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.