גלית גוטמן תחזור לייצג את רשת H&O תמורת 100 אלף דולר

הדוגמנית גלית גוטמן חוזרת להוביל את קמפיין רשת האופנה H&O לקיץ 2006. גוטמן תחליף את מילי אביטל שהובילה את קמפיין הרשת בשנת 2005. גוטמן הובילה את מסע הפרסום של הרשת במשך ארבע עונות רצופות, בשנים 2003 ו-2004 ויצאה לחופשת לידה. גוטמן תוביל את הקמפיין הבא תחת הסיסמה:" H&O - זה רק נראה יקר", שכולל סרטון פרסומת, קטלוג בכמיליון עותקים ושלטי חוצות. קמפיין קיץ 2006 של רשת האופנה H&O יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי במהלך חודש אפריל בהיקף כספי של כ-5 מיליון שקל.