נקסוס משלימה שלב ראשון במיצוב מחדש: תיקרא פוינטר טלוקיישן

במסגרת המיצוב מחדש מעבירה החברה את המיקוד שלה לתחום השירותים אותם היא מציעה מתחום הפיתוח הטכנולוגי

חברת נקסוס , העוסקת במערכות לאיתור רכבים גנובים בישראל, ארגנטינה ומקסיקו, הודיעה היום כי תשנה את שמה לפוינטר מערכות איתור.

מניות החברה, הרשומות למסחר ברשימה הראשית של הנאסד"ק, יחלו להיסחר תחת הסימול PNTR, החל מפתיחת המסחר ביום שלישי, ה-21 בפברואר.

כמו כן הודיעה היום החברה כי סיימה את השלב הראשון בתוכנית המיצוב מחדש של החברה, שמעבירה את מיקוד החברה מפיתוח טכנולוגי לאספקת שירותים קריטיים ללקוחות במסגרת תוכניות ביטוח, שאינם נכללים בעסקי הליבה של חברות הביטוח. החברה השקיעה למעלה מ-40 מיליון דולר בכל הפעולות שנקטה לצורך המיצוב מחדש.

נכון להיום מספקת החברה בישראל שירותי עזר ללקוחות מבוטחים, הכוללים סיוע לרכבים תקועים, גרירה ושירותים מוספים, באמצעות חברת הבת שלה, שגריר. נזכיר כי החל מדו"חות הרבעון השני של 2005 החלה החברה להכליל את תוצאות פוינטר ושגריר בדו"חותיה הכספיים.

יוסי בן שלום, יו"ר פוינטר, אמר כי, "פוינטר כיום היא חברה שונה מזו שהייתה לפני 2004. ב-2003 הכנסות החברה הסתכמו בפחות מ-2 מיליון דולר ברבעון, לעומת הכנסות של כ-10 מיליון דולר אותם היא מציגה החל מהרבעון השני ב-2005. לפני 2004 החברה סיפקה בעיקר מוצרים בעוד כיום היא מספקת קשת של שירותים למאות אלפי מנויים".

כחלק מתהליך הבראה של החברה, היא ביצעה באוגוסט האחרון איחוד מניות ביחס של 100:1 וכן הגישה בקשה לרישום מחדש של מניותיה ל-NASDAQ Small Cap Market ומעבר מה-Over-The-Counter Bulletin Board.