רכבת ישראל ניצלה 5.485 מיליארד שקל מסך תקציבי ההשקעות - 27.25% מתוכנית הפיתוח שלה, העומדת על 20 מיליארד שקל. הרכבת מנהלת דיונים מול משרדי האוצר והתחבורה לקבלת עוד 10 מיליארד שקל. לדברי מנכ"ל הרכבת, עופר לינצ'בסקי, המגבלה העיקרית בפני הרכבת בתחילת פעילותה כחברה, היתה שחלק מהתוכניות לא קיבלו אישור סטטוטורי. שיעור הגידול בהשקעות יגדל, וכעת 90% מתוכנית הפיתוח מאושרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.