מי ומי עם הבנק הבינלאומי

כל המי ומי בעולם העסקים הישראלי - בהם בני גאון, עפרה שטראוס, שאול אלוביץ', גד פרופר ועוד - הגיעו לאירוע מיוחד של הבנק הבינלאומי * מעצב הרהיטים של העשירון העליון, משה קסטיאל, השכיר את אחד הבתים שלו לצורך צילומי אופנה * ועוה"ד צביקה פירון וריבי אירני סיימו להכין את ההנפקה של אימג'סאט, שתביא בקרוב לשיגור של לווין ריגול לחלל

מי ומי בבינלאומי

* כל המי ומי של עולם העסקים הישראלי הגיעו בשבוע שעבר לאירוע מיוחד שערך הבנק הבינלאומי בגן אורנים בתל אביב. היו שם עפרה שטראוס, מיכאל שטראוס, שאול אלוביץ', יעקב שחר, בני גאון, ארז ויגודמן, עמי סגיס, גד פרופר, פרופ' יצחק סוארי, שלום זידלר, בועז צ'צ'יק, עוזי מור, האחים יגאל ויובל לנדאו, דורון סבג ועוד. כל האורחים נענו להזמנה של בעלי הבנק צדיק בינו, היו"ר יהושע רוזנצוויג, המנכ"ל דוד גרנות והמשנה וראש אגף עסקים סמדר ברבר-צדיק.

המוזמנים האזינו להרצאות של פרופ' אמיר ברנע שדיבר על שינוי ביחסי בנק-לקוח לאור כללי באזל 2, ושל המנצח איתי טלגם, שבאמצעות מוסיקה קלאסית ועולם הניצוח שפך אור על עולם הניהול.

כוכב הערב היה ללא ספק המנחה רון פרשט שעשה להטוטים במזומנים של האורחים. משה אדרי, בעלי הסינמה סיטי נאלץ לצפות איך שטר של 200 שקל שהוציא מארנקו נגרס לגזרים. צדיק בינו לעומתו זכה לראות איך שטר של 20 שקל הופך לשטר של 200 שקל. אכן תשואה נאה. לכסף של אדרי, אגב, שלום.

הבית של משה

* מעצב הרהיטים של העשירון העליון, משה קסטיאל, שוב השכיר את אחד הבתים שלו לצורך צילומי אופנה. הפעם זו רשת אופנת הגברים סליו שהביאה מצרפת את הדוגמן בנואה נרשל. חדי העין יזהו את נרשל מקמפיינים בינלאומיים קודמים של שמות גדולים כמו הוגו בוס וג'ורג'יו ארמני, כאשר היום הוא בעיקר דוגמן הבית של לוריאל פריז.

הנפקה לחלל

* עורכי הדין צביקה פירון וריבי אירני ממשרד מ.פירון, סיימו להכין את ההנפקה של חברת אימג'סאט, שתביא לשיגור לווין ריגול בחודש הבא. אימג'סאט גייסה לצורך השיגור 30 מיליון דולר באג"ח מוסדי. משרד פירון מייצג חברות בהנפקות בישראל ובחו"ל. עו"ד ריבי אירני מנהלת את מחלקת שוק ההון במשרד פירון, ובין היתר נותנת ייעוץ משפטי שוטף לחברות, תאגידים, קונצרנים, ובנקים זרים.