ד"ש מפרופ' מור-יוסף

פרופ' שלמה מור-יוסף, המוכר לכולם מהדיווחים על מצבו של ראש הממשלה, הגיע לחנוכת המרכז המסחרי ישפרו סנטר בביה"ח הדסה עין כרם * מנדי זלצמן, שמנהל בפועל את נמל חיפה, רושם ניצחון זמני בבית הדין לעבודה * ומיכל דנא מונתה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש בפרטנר תקשורת

מור יוסף חונך

את פרופ' שלמה מור יוסף מביה"ח הדסה עין כרם כולם מכירים מהדיווחים על מצבו של ראש הממשלה. מור יוסף הגיע השבוע לחנוכת המרכז המסחרי ישפרו סנטר בבית החולים. מדובר אגב בבניין שישפרו השקיעה בו 90 מיליון שקל.

לחנוכת הבניין הגיעו גם ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי, יו"ר קבוצת נכסים ובנין (החברה האם של ישפרו), רפי ביסקר ומנכ"ל ישפרו יוסי פרייברון. את קביעת המזוזה ביצע חתן פרס ישראל למפעל חיים, הרב יצחק דוד גרוסמן. בתוכנית האמנותית היו קטעים מתוך פנטזיה לכינור שניגן הכנר מירל רזניק. את הערב הנחה יגאל רביד.

חברים חדשים

חברת אוקיאנה הודיעה באחרונה על כך שהמנכ"ל יעל אפרון הצטרפה בימים אלה לוועד הפועל של איגוד החברות הציבוריות. יחד איתה מונה לאותו תפקיד גם מנכ"ל גאון אחזקות, שי פרמינגר.

בוועד הפועל חברים כיום 15 נציגים, מרביתם מנכ"לים או יו"רים של חברות ציבוריות. יו"ר הוועד הפועל הוא דני גולדשטיין, יו"ר קבוצת פורמולה, שנבחר באחרונה לקדנציה שלישית. גולדשטיין בירך על הצטרפותם של אפרון ופרמינגר.

ניצחון זמני לזלצמן

מנדי זלצמן, שמנהל בפועל את נמל חיפה, יקבל את משכורותיו לחודשים ינואר-מארס מחברת נמלי ישראל. בית הדין האזורי לעבודה בחיפה קבע כי כל עוד זלצמן ממלא בפועל את תפקיד מנהל הנמל, הוא יקבל את שכרו מחברת הנמלים. החל בינואר, עם הרפורמה בנמלים, מתווכחים ביניהם נמל חיפה וחברת נמלי ישראל. כל חברה טוענת שהשנייה היא המעסיקה של זלצמן וצריכה לשלם את שכרו. כעת קבע בית הדין כי חברת הנמלים תשלם בינתיים את המשכורות של זלצמן. בית הדין הדגיש כי אין בקביעה זו כדי להוות קביעה סופית באשר לזהות מעבידו. הדיון הבא נקבע ל-5 באפריל. (גל ניסים ואורית-בר גיל)

מינויים חדשים

מיכל דנא מונתה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש בפרטנר תקשורת. דנא כיהנה מאז שנת 2002 בתפקידים בכירים בתחום משאבי האנוש בחברת אמדוקס. בתפקידה האחרון שימשה כסגן נשיא למשאבי אנוש בקבוצה, עם אחריות על פעילות משאבי אנוש באירופה, דרום מזרח אסיה ואמריקה הלטינית.

ניר הורוביץ (34) קודם לתפקיד מנכ''ל אמפא קפיטל קאר ליס (מקבוצת אמפא השקעות). החברה עוסקת בהשכרה תפעולית של רכבים למגזר העסקי והפרטי. הורוביץ עובד בחברה כבר 13 שנים, ובתפקידו הקודם שימש סמנכ"ל.

נועם פלג (47) מונה למנכ"ל חברת גידרון. פלג עובד בחברה מאז שחרורו מצבא הקבע בשנת 2003, ובתפקידו האחרון שימש כמ"מ המנכ"ל.