גיל שחף מוציא

עו"ד גיל שחף, שמתמחה בדיני משפחה, הוציא בימים האחרונים את "המדריך למתגרשים מתחילים" במהדורת כיס של "הספריה השימושית" * ג'וזפין זיו, מתנדבת בשעות הפנאי בבית איזי שפירא * דרור מתתיהו מייעץ ליהלומנים

גיל שחף מוציא

* עו"ד גיל שחף, שמתמחה בדיני משפחה, הוציא בימים האחרונים את "המדריך למתגרשים מתחילים". הספר יצא במהדורת כיס של "הספריה השימושית", בהוצאת אורנית. בספרו, מגולל הפרקליט בן ה-31 בשפה ציורית קלילה את ההליכים השונים העוברים על מתגרשים ומתגרשות. הספר אינו מיועד דווקא לקהילה המשפטית אלא לציבור הרחב. הוא כתוב בשפה קולחת ומלווה באיורים, פרי מכחולו של המאייר צבי פלדמן. בשבוע הראשון להוצאתו, טיפס הספר למקום השני בדירוג רבי המכר של רשת סטימצקי.

הספר כולל 127 עמודים, המחולקים ל-20 פרקים, ותוכלו למצוא בו עצות בהן יכול המתגרש המתחיל להיעזר, בדרכו לקבלת הגט הנכסף. (נועם שרביט)

ג'וזפין זיו מתנדבת

* ג'וזפין זיו, אשתו של מנכ"ל בנק הפועלים צבי זיו, מתנדבת בשעות הפנאי בבית איזי שפירא. מדובר בארגון ארצי שמעניק מדי שנה שירותים חינוכיים-טיפוליים ל-15 אלף ילדים ובוגרים עם נכויות התפתחויות. אחרי חמש שנות התנדבות בארגון, מונתה זיו ליו"ר ועדת ההתרמה של הארגון. היא תעבוד לצידה של קרן ביילסקי, שמונתה לפי מספר חודשים ליו"ר הוועד המנהל.

דרור מתתיהו מייעץ

* עו"ד דרור מתתיהו, שותף במשרד עורכי-הדין דולן, דמארי, מתתיהו ויוצא המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, עסוק בזמן האחרון במתן ייעוץ משפטי ליהלומנים בנושא חוק איסור הלבנת הון. זאת, בין היתר, על רקע שקידת הרשות על ניסוח הוראות חוק חדשות, שיטילו על היהלומנים חובות שונות, לרבות זיהוי לקוחות, תיעוד עסקאות ודיווח עליהן לרשות.

עו"ד מתתיהו סבור, כי הטלת חובת דיווח "סובייקטיבי" על יהלומנים, בנוגע לעסקאות המעוררות חשד, מחייבת מיומנות חקירתית והפעלת שיקול דעת מדי יום. בכך, טוען מתתיהו, יהפכו היהלומנים, בעל כורחם, לחלק מזרועות החקירה בישראל.