הבכירים מתחפשים

למה התחפשו הבכירים בפורים? צביקה קרפל, מנכ"ל חברת התיירות המקוונת גוליבר, התחפש לשייח ערבי. פיני גולדשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של ביתילי, התחפש לקטלוג בדים. ענת לוין, מנכ"ל רשת שילב, התחפשה לקוסמת, ומנכ"ל אי.די דיזיין התחפש לגולש סקי. חג שמח

קרפל השייח

* צביקה קרפל, מנכ"ל חברת התיירות המקוונת גוליבר, לקח חלק בחגיגות הפורים בחברה. קרפל התחפש לשייח ערבי, וזה אפילו מונצח בתמונה שלפניכם. גם שאר עובדי החברה הגיעו שלשום מחופשים והחליפו ביניהם משלוחי מנות.

הקטלוג של גולדשטיין

* אף אחד לא זיהה השבוע את פיני גולדשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק של רשת ביתילי, שהתחפש לקטלוג בדים. על הבגדים שהוא לבש נתפרו כל מיני סוגי בדים עם האטיקטים עליהם הוטבעו שמות של יצרנים. הוא גם חבש מסיכה ופאה של שיער ארוך.

אש על הגולש!

* ברשת אי.די דיזיין חגגו את פורים עד השעות הקטנות של הלילה במסיבה במועדון בתל אביב. 300 עובדי הרשת הגיעו מחופשים ועם הרבה מצב רוח טוב. היתה תחרות תחפושות וריקודים, וכמובן כיבוד ושתייה. הזוכים בתחרות קיבלו נופש בקלאב באילת - שבוע למקום ראשון, 4 לילות למקום שני ו-2 לילות למקום שלישי. מנכ"ל הרשת התחפש לגולש סקי. החוגגים גם היו עדים להצעת נישואים: אחד העובדים, הציע לזוגתו, שגם היא עובדת באחד הסניפים, להחליף טבעות.

סיפורים פה!

* ב-hp ישראל ערכו לכבוד החג אירוע לכל העובדים ובני משפחותיהם בסגנון סיפורי עם. האירוע התקיים בשעות הבוקר והצהריים במשרדי HP ברעננה. הערב מתוכנן גם נשף תחפושות לעובדים ובני זוגם.

קוסמים ומוכרים

* קבוצת שילב קיימה מסיבת פורים בהאנגר 11 בנמל ת"א ל-700 עובדי הקבוצה ובנות זוגם. כל עובדי הרשת התחפשו לדמויות מאלף לילה ולילה. איציק ושושי אורן, בעלים של קבוצת שילב, התחפשו למוכרים בשוק הבשמים והתבלינים. ענת לוין, מנכ"ל הרשת, התחפשה לקוסמת.

משלוחים לחיילים

* בזק בינלאומי, המאמצת את חיילי גדוד חרוב במסגרת פרויקט "אמץ לוחם", רכשה אלפי ממתקים ושלחה 400 משלוחי מנות לחיילי הגדוד.