די.ג'יי בן-דב

מי שהגיע למסיבת פורים של סמסונג ביום חמישי האחרון באומן 17 בת"א, מצא את אילן בן-דב על עמדת הדי.ג'יי. ברחבת הריקודים כיכבו, בין השאר, שרי אריסון ועופר גלזר * משרד עוה"ד ארדינסט בן-נתן עובר דירה למגדל המוזיאון בת"א * ומנכ"ל עולם אחר, שלמה כרמל, חזר מתערוכת התיירות בברלין עם הבטחות מהג'ונגל

די.ג'יי בן-דב

* אילן בן-דב הצטרף לטרנד האופנתי, והשתלט על עמדת הדי.ג'יי במסיבת פורים של סמסונג שהייתה ביום חמישי בלילה באומן 17 בתל-אביב. משך ההשתלטות: לא פחות משלוש שעות. ממש כמו תקליטן מקצועי, הוא הצליח לגרום לאורחים לרקוד ולהשתולל. ואלה לא היו סתם אורחים. היו שם שרי אריסון, בעלה עופר גלזר ואנשי הביטוח שוקי מדנס ומוקי שניידמן. עוד פיזזו: עמית ברגר, יוני סער מבעלי פרומרקט וגם לא מעט אנשי כדורגל כמו אבי נמני, איציק זוהר, רוני לוי וחזי מגן.

החוגגים נהנו מקייטרינג שכלל דים סאם, קבב אסיאתי וטפאסים. גם האלכוהול זרם שם, כיאה לכל מסיבה תל-אביבית טיפוסית.

שוטי ספינתי

* איתן פרידלנדר, מנכ"ל ימית סחר ולשעבר אלוף עולם בשייט מפרשיות, הגיע בשבת לאירוע תמיכה בשייטות שייצאו לייצג את ישראל באליפות העולם בטורקיה שתתקיים באוקטובר הקרוב. בין שאר התומכים היו גם מנכ"ל "גלובס" איתן מדמון והעיתונאית רונית ורדי שמנחה תוכנית טלוויזיונית בנושאי כלכלה. האירוע התקיים במרינה בת"א, ובמקום נערכה מכירה מיוחדת של בגדי הספורט והטיולים של חברת קולומביה. ההכנסות מהמכירות מיועדות לשיפור מערך הציוד של הצוות הימי הנשי.

עוברים למוזיאון

* משרד עורכי-הדין ארדינסט בן-נתן עובר לעבוד במגדל המוזיאון שמול בית המשפט בתל אביב. המשרד עוזב את משכנו בבניין לשימור ברחוב נחמני (מול קפה נואר).

כרמל חוזר

* מנכ"ל חברת עולם אחר, שלמה כרמל, חזר השבוע מתערוכת התיירות הבינלאומית בברלין עם הבטחות מהג'ונגל. במהלך התערוכה פגש כרמל שלושה שרים מאפריקה: שר התיירות של אוגנדה שהבטיח שיתוף פעולה עם ישראל, שר התיירות של רואנדה לו הבטיח שלמה לפתוח יעד חדש לטיולי גורילות ושר התיירות של קניה שהבטיח לבוא לארץ. עכשיו נשאר רק לראות אם ייצא משהו מההבטחות האלה.