גדיש הנדסה תנהל את הקמת אצטדיון עכו בשטח כ-9,000 מ"ר

תקים אצטדיון בנתניה ואצטדיון בבאר שבע, ותרחיב אצטדיון דוחא בסכנין

קבוצת גדיש הנדסה וניהול תנהל את הקמת אצטדיון עכו החדש, שישתרע על שטח של כ-9,000 מ"ר ויכיל עד 10,000 צופים. האצטדיון יוקם במתחם הדרומי של עכו, בהשקעה של 18 מיליון שקל. האצטדיון יכלול יציע מערבי המיועד ל-3,500 צופים ויציע מזרחי המיועד ל-1,500 צופים. כמו כן, מתוכננים בשלבים מתקדמים יותר להיבנות היציע הדרומי והצפוני המיועדים לכ-1,000 מקומות כל אחד. בסמוך לאצטדיון יוקמו גם מגרשי אימונים, ומגרשי חניה לרכבים.

לצורך חיבור האצטדיון למגרשי האימונים והחנייה, ייבנה מעבר תת קרקעי מתחת למסילת הרכבת. כמו כן, לצד הקמת האצטדיון יותקנו מתקני תאורה ברמה הנדרשת לקיום משחקי לילה, לצילומי טלוויזיה ולצורך אימון למשחקים בשעות הערב.

מנהל הפרויקט מטעם חברת גדיש, עמוס גולדשטיין: "מיקום האצטדיון בכניסה הדרומית לעכו הופך אותו ל"שער העיר" לבאים מדרום. זהו המבנה הראשון המתגלה במבט ראשון אל העיר ואזור התיירות המתפתח מצפון לנחל נעמן, לכן עיצובו יהיה ייחודי ויתייחס למאפייני עיר עכו הכוללים חומה, שימוש באבן, קמרונות וצריחי מסגדי, לצד הקמת מבנה מודרני וחדיש המתאים למאה ה-21".

קבוצת גדיש הנדסה וניהול היא המובילה בארץ בניהול פרויקטים הנדסיים ע"פ מדריך העסקים של דן אנד ברדסטריט. היא ניהלה את הקמת אצטדיון טדי בירושלים ועוסקת כיום בהקמתם של אצטדיון נתניה ואצטדיון באר שבע, והרחבת אצטדיון דוחא בסכנין.