ההפתעה של בלשניקוב

מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, החליף קידומת וההפתעה שקיבל הגיעה מכיוון לא צפוי * עורכי הדין שרגילים להיאבק בבתי המשפט, יעבירו את המאבקים שלהם בפסח הקרוב לזירה נוחה יותר * ובקניון חיפה, ויזל מתחיל להזיז עניינים

בלשניקוב בן 40

* מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, חגג בשבוע שעבר יומולדת 40. בדיוק באותו היום הוא ביקר עם השר, אברהם הירשזון, במשרדי חברת הסלולר פרטנר. מנכ"ל החברה, עמיקם כהן, שידע על חילוף הקידומת של בלשניקוב, הפתיע אותו עם זר פרחים ועוגת יומולדת.

המשפטנים יעשו ספורט

* עורכי-הדין שרגילים להיאבק בבית המשפט, יוכלו בחול המועד פסח להוציא את המרץ דווקא על מגרשי הספורט. ועדת הספורט שליד ועד מחוז ת"א והמרכז של הלשכה, תקיים להם יום ספורט חגיגי, במרכז הספורט של אוניברסיטת ת"א. ביום הספורט, אותו תנחה חברת הוועדה, עו"ד לימור בלדב, מנחה בערוץ הספורט ואשתו של שוער העבר קובי בלדב, יכלול מגוון ענפים כמו כדורגל, כדורסל, כדורעף, טניס שולחן ועוד. התחרויות הן אישיות וקבוצתיות, וכך יוכלו גם המשרדים להשתתף כקבוצה ייחודית. (נועם שרביט)

המנהל החדש של הקניון

* חברת הניהול יובלים, שקיבלה לאחרונה את ניהול קניון חיפה, מינתה את ישראל ויזל למנכ"ל הקניון, במקום זיו שחורי, שעבר לנהל את קניון שבעת הכוכבים. ויזל, בעל העבר הצבאי, נכנס במרץ לתפקיד והתחיל במהפכה: פינוי חנויות קטנות בבעלות פרטית לטובת חנויות רשת גדולות וחנויות ייחודיות. את הקניון במתכונת החדשה יפתח אירוע "יריד על הים" שיחול מיום הבחירות ועד פסח. במהלך ימים אלה בו יציגו חנויות הקניון את כל מה שצריך עם ישראל לחג - מכלי הגשה ועד תשמישי קדושה, במחירים אטרקטיביים והנחות גדולות במיוחד.

ויזל הכניס עוד מנהג לקניון: עידוד הצריכה הלילית עם מבצעים בלעדיים לקונים בשעתיים האחרונות שלפני סגירת הקניון.