שאול אייזנברג מבקר

מה עשה יו"ר קבוצת הפועל ת"א בכדורגל, שאול אייזנברג, בסניף החדש של מרפאות אריאל בכפר-סבא * מי הגיע במיוחד מבריטניה לכנס הבטיחות בדרכים שערך ארגון עמותה * ומהו התפקיד החדש של עו"ד גד נשיץ, שמשמש גם כקונסול כבוד של איסלנד בישראל

שאול אייזנברג מבקר

* יו"ר קבוצת הפועל ת"א בכדורגל, שאול אייזנברג, הגיע בשבוע שעבר עם השחקנים לסניף החדש של מרפאות אריאל בכפר-סבא. אייזנברג לא ביקש לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר, אלא לבקר בסניף החדש של הרשת שנותנת לקבוצתו חסות. גם הרב ישראל איפרגן (הרנטגן) היה שם.

ניק רוס מחזק

* ארגון עמותה ערך כנס בנושא בטיחות בדרכים, ולצורך כך הביא שחקן חיזוק מאנגליה - את כתב ה-BBC ניק רוס. רוס מזוהה עם התחום בזכות הסדרה שבהנחייתו crime watch (בשידור חוקר).

רוס שימש באנגליה כיו"ר ועדת הבטיחות הלאומית לבטיחות בדרכים, וכיום הוא מכהן כחבר הנהלה במכון לנהיגה מתקדמת. לרוס יש גם קשר ישראלי - הוא הנכד של פנחס רוזן ז"ל, שר המשפטים הראשון של ישראל. הכנס התקיים בסוף השבוע שעבר במלון מרידיאן ים המלח.

גד נשיץ מקדם

* עו"ד גד נשיץ, שמשמש גם כקונסול כבוד של איסלנד בישראל, נבחר בשבוע שעבר לתפקיד יו"ר הנהלת "הסגל הקונסולרי בישראל". מדובר בגוף ישראלי שמאגד בתוכו את 160 קונסולי הכבוד בישראל, במטרה לסייע להם לקדם את האינטרסים ההדדיים של ישראל ושל המדינות שהם מייצגים. נשיץ נבחר לדיקאן ויו"ר ההנהלה, כאשר חברי ההנהלה הם מנכ"ל בית הנשיא לשעבר, אריה שומר (קוריאה), גד פרופר (ניו זילנד), אהרון איזקסון (נורבגיה), יצחק וולף (ליבריה), פנחס זלצר (אוסטריה), איתן ישראלי (בורקינה-פסו), דוד לוקסנבורג (קזחסטן), דוד קסטל (שבדיה) ושמואל שלזינגר (קרואטיה). (נועם שרביט)

גזי קפלן מדבר

* גזי קפלן (אסם), איציק תמיר (קוקה-קולה), גיל אונגר (ריבוע כחול) וליאור רייטבלט (סופר-פארם) יגיעו ב-30 באפריל למלון שרתון סיטי טאואר, שם ייערך כנס בינלאומי לשיווק וקמעונות מודרנית. הארבעה יספרו על מערכת היחסים שבין רשתות השיווק ליצרנים, ועל הוויכוח שבטח יוצת שם תנצח הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן.

בכנס ישתתפו גם צביקה ימיני יו"ר הידרו תעשיות ולשעבר נשיא צ.א.ג, מנחם עינן נשיא קבוצת עזריאלי; שגיא כהן מנכ"ל YELLOW-פז, אורי נדלר, מנכ"ל וואלה שופס, תמיר בן-שחר הבעלים והמנכ"ל של צ'מנסקי בן-שחר ושות', פרופ' אריה גולדמן מהאוניברסיטה העברית ירושלים, הראל ויזל מנכ"ל פוקס, ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן, אלי קידר מנכ"ל זארה ואחרים.