אשדר נבחרה לבנות 1,400 יחידות דיור בפארק הבאסה בהרצליה

הפארק בהרצליה צפוי להיות הפארק הגדול ביותר בסביבה ולכלול שלל אטרקציות רבות דוגמת: אגם מלאכותי, מסלול שיט אבובים, גנים בוטנים ועוד

בעלי הקרקעות באזור פארק הבאסה בהרצליה, חתמו השבוע על הסכם עם חברת הבנייה אשדר, לבניית פרויקט המגורים אותו יזמו לצד הפארק המתוכנן. מאז שבית המשפט המחוזי בת"א קיבל באוגוסט 2005 את תביעת בעלי הקרקעות לאפשר להם בניית שכונת מגורים לצד הפארק המתוכנן, ניהלו בעלי הקרקעות, באמצעות עו"ד עודד ישראלי, מו"מ מרתוני עם חברות בנייה מהמובילות במשק, בכדי לשתפן בפרויקט. לאחר הליך מכרז פתוח בין כל חברות הבנייה, נבחרה חברת אשדר להתקשרות עם הבעלים.

אשדר הינה מחברות הבנייה המובילות בישראל, המקדמת ובונה פרויקטים רבים ויוקרתיים. רק לאחרונה נודע, כי החברה החלה לבנות פרויקט בנתניה שיכלול 750 דירות. כמו כן, תבנה החברה את פרויקט רחובות ההולנדית שיכלול למעלה מ-1,500 דירות; פרויקט של כ-500 יח"ד בשכונת גנים, שבגני תקווה; וכ-600 יח"ד בפ"ת.

התכנון לבנייה לצד פארק הבאסה בהרצליה, כולל 1,400 דירות בנות 4-6 חדרים, ב-16 מגדלים בני 21 קומות כל אחד. התכנון שנעשה, מאפשר לנוף המרהיב של הפארק להיראות מכל דירה, מבלי לפגוע בדומיננטיות של השטחים הירוקים של הפארק, שישתרע על שטח חסר תקדים של 650 דונם, משדרות שבעת הכוכבים (בסמוך לקניון שבעת הכוכבים), ועד לדרך מנחם בגין (בסמוך לשדה התעופה).

הפארק בהרצליה צפוי להיות הפארק הגדול ביותר בסביבה (פארק רעננה לדוגמא, משתרע על כ-200 דונם), ולכלול שלל אטרקציות רבות דוגמת: אגם מלאכותי, מסלול שיט אבובים, גנים בוטנים ועוד.

שכונת המגורים המתוכננת לצד הפארק, צפויה ליהנות מהסמיכות לפארק, מהמיקום המעולה בטבורה של העיר הרצליה, בסמוך לנתיבי איילון, תחנת הרכבת, מרכז האומנויות, הקאנטרי קלאב ועוד.