עמיר פרץ והרופא

עמיר פרץ ויתר על תיק האוצר לטובת הביטחון והחינוך, ועכשיו מתברר שאולי זה היה בהוראת רופא, ד"ר בני נגריס * ולעו"ד אילן סופר, שותף במשרד ש.הורוביץ, אין רגע דל: הוא מייצג בימים אלה את דודי אפל במשפטו הפלילי, את נאשמי פרשת גז יגל ואת מוטי כהן, מנהל סניף הירקון של בנק הפועלים, בפרשת הלבנת ההון

אילן סופר עסוק

* עו"ד אילן סופר, שותף במשרד עורכי הדין ש.הורוביץ, עסוק ביותר בימים אלה: סופר מייצג את דודי אפל במשפטו הפלילי, לצד עורכי הדין משה ישראל ויהושע חורש. בשבוע שעבר התקיימה הקראה בתיק, ואז נקבע כי התיק יחל להישמע בספטמבר הקרוב, אך יתנהל ברציפות מינואר הבא.

כמה שעות לפני ההקראה של אפל, הופיע סופר כמייצגם של נאשמי פרשת גז יגל - תיק פלילי בהגבלים עסקיים, המתנהל בפני שופט בית המשפט המחוזי בירושלים נועם סולברג. בד בבד, מייצג סופר את איגוד ערים גוש דן, במשפט הפלילי בו מואשמת גם יו"ר האיגוד לשעבר, מיקי מזר, בעבירות מתחום איכות הסביבה. לקוח נוסף הוא אביב אלגור, המואשם בעבירות מירמה וני"ע, יחד עם איאן דייוויס, בפרשת צינורות המזרח התיכון, שתישמע ברציפות, החל מהחודש הבא, בפני שופט בית המשפט המחוזי, חאלד כבוב.

ואם לא די בזה, הוא מייצג את מוטי כהן, מנהל סניף הירקון של בנק הפועלים, בפרשת הלבנת ההון הגדולה, שבה הוגשו כבר כתבי אישום כנגד חלק מהעובדים הבכירים וכנגד לקוחות רבים. אגב, אשתו של סופר, עו"ד שרון קלינמן-סופר, עוסקת אף היא בתחום הפלילי: היא שותפה במשרד דנציגר-קלגסבלד.

בני נגריס מייעץ

* עמיר פרץ ויתר על תיק האוצר לטובת הביטחון והחינוך, ועכשיו מתברר שאולי זה היה בהוראת רופא. בשבוע שעבר לקח פרץ פסק זמן מעסקי המו"מ הקואליציוני לטובת ביקור חוזר במרפאתו של ד"ר בני נגריס, רופא אף אוזן גרון ומומחה למיתרי קול, שמטפל באמנים ופוליטיקאים רבים. ד"ר נגריס העניק לפרץ טיפול חירום, יומיים לפני הבחירות, לאחר שזה סבל מצרידות וחשש כי יאבד את קולו.

מטרת הביקור הפעם הייתה ביקורת ותחזוקה למיתרי קולו היגעים של פרץ. ד"ר נגריס הרשה לעצמו להמליץ לפרץ להעדיף את תיק הביטחון על פני האוצר. לטענתו של נגריס, עדיף לפרץ לבחור בתיק בו רוב הישיבות והדיונים הינם חשאיים, על פני תיק שיאלץ אותו להתווכח עם אין סוף שרים ופקידי ממשלה על תקציבים.