אחד ההבדלים העיקריים בינינו, הישראלים, לבין בני לאום אחרים הוא היחס שלנו לפיגועי טרור ולכל מילה, ביטוי או תמונה המזכירים לנו אירוע טרור. קחו למשל את המילה "בום" (boom) שבקלות יכולה להיות האסוציאציה הראשונה לשמע המילה "פיגוע". אם לא די בכך, "פתאום שמעתי בום חזק" הוא לרוב משפט המפתח של כל עד לפיגוע טרור המרואיין למהדורת החדשות של אחד מערוצי הטלוויזיה. ברומניה זה אחרת. לתושבי רומניה המילה boom כשמה כן היא - רעש, שאון או אפילו שגשוג מהיר.
"כאשר התחלנו בתהליך של בחירת שם המותג לטלוויזיה הרב-ערוצית בלוויין, קיבלנו הצעות מ-82 משרדי פרסום שונים", מספר דורי דנקנר. "לקו הגמר הגיעו שתי הצעות - boom ו-My (שלי). החלטנו לערוך הצבעה בקרב עובדי החברה, שחלקם הגדול רומנים ורק שלושה מהם ישראלים. בתום ההצבעה גילינו כי כל העובדים הרומנים הצביעו בעד השם boom, ורק הישראלים הצביעו בעד השם My. גם אני כישראלי נרתעתי מעט מהשם boom, אבל ההחלטה התקבלה ברוב קולות. בכל זאת, מדובר ברומניה ולא בישראל", הוא מספר בחיוך.
boom, הטלוויזיה הרב-ערוצית בלוויין, הושקה ביום חמישי האחרון בבוקרשט באירוע רב-משתתפים (ראו מסגרת). ההשקה לוותה הן בפרסום על-גבי שלטי חוצות ברחבי בוקרשט והן בפרסומות בטלוויזיה. אגב, עלות הקמפיין הפרסומי, אשר יימשך על-פני תקופה של שישה שבועות, היא 1 מיליון אירו. דנקנר, ראוי לציין, התרגש לא מעט בראותו את שלטי החוצות הכחלחלים של boom בין רחובותיה המעט אפרוריים של בוקרשט.
הלוגו של boom (שלנו הזכיר מעט את סמל האולימפיאדה) מלווה בסיסמא "Next in home entertainment", דהיינו לא עוד מפעיל טלוויזיה רב-ערוצית, לא עוד חברת לוויין או כבלים, אלא הדור הבא של תחום הבידור הביתי. "עבור הישראלים, המחוברים ל-יס או ל-הוט, מדובר במשהו טריוויאלי, אבל עבור תושבי רומניה מדובר בחידוש, בהמצאה וזה היתרון הגדול של boom מול חברות הכבלים המקומיות", מסכם דנקנר. "
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.