איחוד פולגת טקסטיל לתוצאות הרבעוניות של פולגת הורידו הרווח ל-1 מיליון דולר

פולגת רשמה הכנסות של 36 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, צמיחה נמוכה של 2%

פולגת פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה. מהדוחות עולה כי החברה רשמה הכנסות של 36 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, זאת בהשוואה להכנסות בגובה של 35 מיליון דולר ברבעון המקביל שנה שעברה, צמיחה נמוכה של 2% בהשוואה בין הרבעונים. את העליה בהכנסות מסבירה החברה בעיקר באיחוד התוצאות של פולגת טקסטיל אשר תרמו כ-4.4 מיליון דולר בקיזוז ירידה של 3 מיליון דולר במכירות של בגיר, חברת הבת של פולגת.

יותר מוקדם החודש, בגיר דיווחה על קיטון של כ-8.5% במחזור. אף-על-פי שבגיר דיווחה על ירידה במחזור לרמה של 32 מיליון דולר (149.5 מיליון שקל), הצליחה יצרנית האופנה המחויטת מקבוצת פולגת להתייעל ולהגביר את הרווחיות הגולמית והתפעולית, ולדווח בשורה התחתונה על רווח נקי של כ-2.7 מיליון דולר. מדובר בגידול של כ-100 אלף דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי של פולגת הצטמצם ל-1.02 מיליון דולר מ-2.4 מיליון דולר שנרשם ברבעון המקביל שנה שעברה, צימצום של כ-50% ברווח הנקי בהשוואה בין הרבעונים, החברה מסבירה את הקיטון ברווח מאיחוד הפעילות עם פולגת טקסטיל.

הוצאות החברה גדלו בכ-2 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל. בעוד בתקופה המקבילה נרשמו הכנסות מימון, ברבעון הנוכחי נרשמו הוצאות מימון בסך של 228 אלף דולר. החברה מפנה אצבע מאשימה לכיוונה של פולגת טקסטיל גם בנושא זה.

הרווח למניה ירד ל-2 סנט למניה, זאת בהשוואה לרווח של 4 סנט למניה ברבעון המקביל שנה שעברה.

החברה הגדילה את המזומנים שבקופתה ל-36.81 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה מ-21.63 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון המקביל שנה שעברה. החברה גם הצליחה להגדיל את יתרות המזומנים מתחילת השנה בכ-2.5 מיליון דולר.