ליעד כהן מארח

ליעד כהן, מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה, אירח שגרירים ושגרירות במסגרת תחרות מאכלי גבינה לשבועות במלון דן אכדיה בהרצליה * ד"ר אילן כהן, שותף במשרד הפטנטים ריינולד כהן ושות', השתתף בכנס "ביומד 2006" וכיבד את המבקרים בפיצות גורמה אישיות * ואילו צוות השיווק והמכירות של חברת פנמ נשלח לסדנת בישול בבית הספר של השף אורן גירון

ליעד כהן מארח

במסגרת ההכנות לחג השבועות הבא עלינו לטובה, אירחו מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה ליעד כהן ומנהלת השיווק חגית אדלר שגרירים ושגרירות, במסגרת תחרות מאכלי גבינה שהתקיימה במלון דן אכדיה בהרצליה. ראש עיריית הרצליה יעל גרמן הפגינה נוכחות וגם ג'ודי ניר מוזס שלום כיבדה את האירוע בנוכחותה והתחברה לקהילה הדיפלומטית. בין המאכלים שהוכנו בתחרות: עוגת פודינג, פודינג אורז ועוגת גבינה מטורטיה מתוקה. נציגי המדור חקרו וגילו שמאחורי הקלעים נערך מפגש בין שגרירת מולדובה, לריסה מיכלט לבין כהן. מיכלט שמעה שלתנובה יש מחלבה ברומניה והציעה לכהן לבוא ולאתר הזדמנויות עסקיות גם במדינתה.

אילן כהן מכבד

המדענים, הרופאים, החוקרים ואנשי הון הסיכון שהגיעו לכנס "ביומד 2006" בבנייני האומה בירושלים, מצאו את עצמם בדילמה קשה: מה לאכול קודם? פיצות אישיות או עוגיות גורמה? המקור לקונפליקט היה נעוץ בשני הביתנים הגדולים והמרשימים ביותר בתערוכה. האחד של חברת טבע והשני של משרד הפטנטים ריינולד כהן ושות'. שני הביתנים מוקמו זה מול זה ועשו שימוש במגוון גימיקים כדי למשוך את הקהל. ד"ר אילן כהן, שותף בריינולד כהן ושות', כיבד את המבקרים בפיצות גורמה אישיות וברד קרח בטעמי מנטה ולימון ואילו ד"ר אהרון שוורץ מטבע כיבד את אורחיו במגוון מפתה של עוגיות וקפה איכותי.

אורן גירון מנהל

גם האייטם הבא עוסק בענייני קולינריה: צוות השיווק והמכירות של חברת פנמ יכול לשקול קריירה חלופית. בשבוע שעבר הפגינו אנשי הצוות כישורים בתחום הבישול, במסגרת סדנה שארגנה להם החברה בבית הספר "עושים בישול" בהנהלת השף אורן גירון. הביצועים של הצוות על קרש החיתוך והתפריט לא היו מביישים אף מסעדת גורמה והתפריט כלל מרק חצילים קטיפתי, גלילת סינטה עם לדר, לחמניות כפריות ועגבניות בנוסח פרובנס.