גילאון השקעות השלימה גיוס של 47.5 מיליון שקל

בהנפקת החברה, שהושלמה בסוף השבוע, נרשמו ביקושים של כ-90 מיליון שקל והיא נסגרה בריבית המינימום

גילאון השקעות, העוסקת בניהול תיק השקעות עצמי (נוסטרו) ונכסים פיננסיים שונים, השלימה בסוף השבוע בהצלחה הנפקת איגרות חוב וכתבי אופציה בסכום כולל של כ-47.5 מיליון שקל.

להנפקה המשנית של גילאון נרשמו ביקושים בסך של כ-90 מיליון שקל והיא נסגרה בריבית המינימום, מסרה החברה. בשל הביקושים הגבוהים, שיעור ההקצאה למזמינים נקבע לכ-22%.

גילאון, שבשליטת הדר שמיר ומנשה גייזלר, הנפיקה למשקיעים איגרות חוב סטרייט צמודות למדד למשך זמן ממוצע של כ-4 שנים. הריבית של האג"ח נקבעה על 4%, שהינה שיעור הריבית המינימלית שהוצעה בהנפקה. כמו כן, הנפיקה גילאון אופציות, הניתנות למימוש למניות החברה לפי מחיר מימוש של 6.5 שקל למניה, המניה נסחרת סביב 5.1 שקלים בבורסה בתל-אביב.

בסיכום הרבעון הראשון של שנת 2006 רשמה החברה רווח אשר הסתכם בכ-4.8 מיליון שקל, לעומת כ-3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ובהשוואה לרווח בסך 12.5 מיליון שקל בכל שנת 2005. ההון העצמי של החברה עלה בתום הרבעון הראשון בכ-15%, לעומת סוף שנת 2005, והוא הסתכם בכ-36 מיליון שקל.

גילאון מתמחה בעיקר בניצול פערי ארביטארז' וניצול עיוותים בשווקים באופן מיידי ובטווח המיידי, וזאת תוך הקפדה על הגבלת החשיפה לסיכונים בכל נקודת זמן.

כמו כן, לגילאון אחזקה בחברות הבורסאיות מיקרומדיק (בעלת אחזקות בשתי חברות המתמחות בתחום הציוד הרפואי) וספרינט, העוסקת בניהול תיקי השקעות וקרנות נאמנות.