נינט טייב מאחרת

נינט טייב ויהודה לוי הגיעו באיחור להופעה של להקת ה-black eyed peas שנערכה בשבת בחסות פרטנר * משפחת נקש, כולל האח ג'ו שמנהל את עסקי המשפחה בניו יורק, התייצבה לחנוכת אגף שנגרילה במלון אורכידאה באילת * ומלודי סוכרביץ', הזוכה בתוכנית "השגריר 2", תפתח את הדיונים בנושא ניהול פרויקטים בכנס השנתי העשירי של ארגון PMI

ג'ו נקש מתייצב

* משפחת נקש, כולל האח ג'ו שמנהל את עסקי המשפחה בניו יורק, התייצבה בשבוע שעבר בהרכב כמעט מלא לחנוכת אגף שנגרילה במלון אורכידאה באילת, שגם הוא שייך למשפחה.

האגף החדש הוקם בהשקעה של 30 מיליון שקל והוא כולל 47 חדרים, תשע וילות מצוידות בג'קוזי חיצוני וגם וילה שכוללת שתי סוויטות ובריכת שחיה פרטית.

האורחים הוטסו לאירוע בטיסת ארקיע, חברת התעופה שרכשה משפחת נקש לפני מספר חודשים מהאחים איזי ודדי בורוביץ'. באופן טבעי, אחד האורחים היה אלי גרשוני, שתיווך בעסקת ארקיע. לאחר סיור בחדרים החדשים, הוזמנו האורחים למסיבת ריקודים בווילה שעל ראש הגבעה, ממנה נשקפים מפרץ אילת, העיר עקבה וגם כמה אורות רחוקים מערב הסעודית. (דליה טל)

נינט טייב מאחרת

* פרטנר הביאה לארץ את ה-black eyed peas, ולהופעה, שנערכה בשבת באצטדיון בלומפילד בת"א, הגיעו לא מעט אח"מים. בין הפרצופים המוכרים שהיו בקהל: שלמה נחמה, גדעון עמיחי, גיא ברעם, ריטה ורמי קליינשטיין, דני רופ והזוג שלא עוזב את טורי הרכילות - יהודה לוי ונינט טייב, שהגיעו קצת באיחור. נינט, כך מספרים מקורותיו של המדור, הייתה מאמי אמיתית וחתמה לשלל מעריצים שהתלהבו מנוכחותה.

מלודי סוכרביץ' פותחת

* רגע לפני שמתחילה הכהונה של מלודי סוכרביץ' כשגרירה הנבחרת, היא תפתח את הדיונים בנושא ניהול פרויקטים במערכות מבצעיות, שיתקיים במסגרת הכנס השנתי העשירי של ארגון PMI (מנהלי פרויקטים) ב-7 ביוני במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.

יועץ ניהול הפרויקטים שי דוידוב והמפיק אלעד קופרמן הזמינו את סוכרביץ' כדי לדבר על מאחורי הקלעים של הפקת "השגריר". קופרמן, שעמד גם מאחורי סדרות הריאליטי "אמא מחליפה" ו-"48 שעות" מבטיח לחשוף בכנס גם כמה מהמגמות הצפויות בלוח המשדרים.