שקם אלקטריק הגדילה ב-4 מיליון שקל את המכירות ב-3 שבועות האחרונים עקב השימוש במערכת סגמנט

דודי מנטין: "הגידול במכירות נובע מגישה חופשית של ספקי הרשת למערכת ניהול המלאי"

שקם אלקטריק, רשת ארצית לשיווק מוצרי חשמל ביתיים ומוצרי אלקטרוניקה, מסרה היום (ג') כי בעקבות הטמעת מערכת VendorLink של סגמנט לניהול שרשרת האספקה דרך האינטרנט, חל גידול במכירות בהיקף של 4 מיליון שקל בתוך שלושה שבועות בלבד.

מערכת ה-VendorLink מאפשרת לספקי הרשת להיכנס מכל זמן ובכל מקום למערכת המלאי של שקם אלקטריק ובכך ללמוד על המלאים והמכירות בכל חנות וחנות.

לדברי דודי מנטין, מנכ"ל רשת שקם אלקטריק, "הגידול במכירות נובע מכך שאפשרנו לעשרות ספקי הרשת לנהל בעצמם את המלאי בחנויות מה שהביא להפחתה בשיעור של 25% בהיקף המלאי הנמכר לאט והחלפתו במוצרים שמכירתם מהירה יותר".

"הרשת חיפשה אחר דרכים לשפר ולייעל את ניהול תנועת המלאי בחנויות ולחזק את הקשר עם הספקים", אמר מנטין, "החלטנו לאפשר לספקים שעימם אנו עובדים גישה ישירה, בזמן אמת, לכל אחת מחנויות הרשת כך שכל ספק וספק יוכל לאמוד את מצב מלאי המוצרים שאותם הוא מפיץ בחנויות".

הוסיף מנטין, "אני מעריך כי בעתיד הלא רחוק נרחיב את השימוש ב-VendorLink גם להפקת תעודות משלוח אלקטרוניות".

שקם אלקטריק רשמה רווח של כ-10 מיליון שקל על מכירות בהיקף של 690 מיליון שקל בשנת 2005. זאת, לעומת רווח של כ-3.5 מיליון שקל בשנת 2004 על היקף מכירות של כ-590 מיליון שקל.