אילן קינרייך יעזוב תפקידיו כמנכ"ל ונשיא רדוויו; יישאר דירקטור ויעסוק באסטרטגיה

זאת בעקבות השינויים בחברה, על רקע ההשקעה של פורטיסימו * ברדוויו מחפשים מנכ"ל ובינתיים ישמש יוחאי הכהן, שותף בפורטיסימו, כמנכ"ל בפועל

אחרי 13 שנה בתור נשיא ומנכ"ל חברת רדוויו (סימול RDVWF.OB) פורש אילן קינרייך מתפקידו. אלה ודאי לא היו 13 שנה קלות, אלא שנים שהחלו בחלום גדול והסתיימו בקול ענות חלושה. באחרונה, בעקבות ההשקעה שביצעה קרן הביי-אאוט Fortissimo, המשקיעה בחברות בנקודת מפנה במטרה להשביח את ערכן, הוחלט על חיפוש אחר מנכ"ל חדש במקום קינרייך. זה האחרון יתמקד מעתה באסטרטגיית החברה.

"הדירקטוריון של רדוויו וקינרייך החליטו, כי עדיף לאינטרס החברה שקינרייך יתמקד בעיקר בתוכניות האסטרטגיות של רדוויו ויישכר אדם אחר לתפקיד הנשיא והמנכ"ל", הייתה לשון המסמך ששיגרה רדוויו ל-SEC (רשות ניירות ערך האמריקנית). רדוויו עוסקת בבדיקת ביצועים של אפליקציות וניטורן, ושווי השוק שלה הוא 2 מיליון דולר ברשימת הבולטין-בורד.

השינוי נכנס לתוקף בתחילת השבוע. במקום קינרייך ועד שיגיע מנכ"ל קבוע, מינה הדירקטוריון את יוחאי הכהן כנשיא ומנכ"ל בפועל. הכהן הוא שותף בפורטיסימו ובעבר שימש בתפקידי ניהול במגל ארה"ב (MAGS) ובנייס מערכות (NICE). הכהן לא יקבל בתקופה זו שכר, אך ככל הנראה משכורתו של קינרייך תישמר. זו הסתכמה ב-2005 בכ-175 אלף דולר, ולסכום זה נוסף גם בונוס של 24 אלף דולר. הוא גם ימשיך לכהן כדירקטור בחברה.

"אילן היה ונותר איש מפתח ברדוויו והוא חשוב לנו לבניית תוכנית הצמיחה", אמר היום יובל כהן, מייסד ומנהל פורטיסימו. "הוא מבין את התעשייה ויש לו המון ידע ויכולות בתחום. העדפנו להשאיר אותו באסטרטגיה אך לשחרר אותו מהמטלות של הניהול השוטף". כהן מציין כי יש כרגע מועמדים להיכנס לתפקיד המנכ"ל, אולם החברה לא סגרה עדיין חוזה עם אף אחד מהם.

הכנסותיה של רדוויו הסתכמו ברבעון הראשון של 2006 ב-1.7 מיליון דולר והרווח הנקי שלה היה 171 אלף דולר או סנט למניה. באפריל חתמה החברה על הסכם השקעה עם פורטיסימו, לפיו הקרן תשקיע בתחילה 1.5 מיליון דולר, וסכום נוסף שיכול להגיע עד 2.3 מיליון דולר בקירוב. בינתיים, הקצתה פורטיסימו לרדוויו הלוואת גישור של 500 אלף דולר, מתוכה נטלה כבר החברה 400 אלף דולר.